נסיכים שלנו: הלהיט החדש של טיילור, בן זיני ושי חי. צילום מסך מהקליפ

נסיכים שלנו: הלהיט החדש של טיילור, בן זיני ושי חי

שיר האהבה של בן זיני לאהובתו טיילור נכתב בתוך בית האח הגדול, והיום (א') משחררים הצמד ביחד עם שי חי את השיר המדובר. האם מדובר בלהיט?

לפני כחודש חזר בן זיני לבת הזוג - טיילור מלכוב, לאחר חמישים ימים בבית האח הגדול המצולם. בזמן השהות בבית כתב זיני שיר אהבה לטיילור שנקרא "הנסיכה שלי". היום (א') הצמד שיחרר את השיר המדובר עם אורח מיוחד - שי חי, מתמודד האח הגדול ואמן הקראטה שהכיר זיני במהלך השהות שלו בבית האח הגדול. את השיר אנו כבר מכירים אך האם הוא יהפוך ללהיט?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר זיני מתחיל לשיר בבית רגוע וכיפי שהוא מספר על מישהי שהוא אוהב, לאחר הבית הרגוע מפתיע אותנו חי בקטע ראפ מהיר ומיד לאחר מכן הפזמון הקליט של זיני ומלכוב. השיר ממשיך עם קצב כיפי ונעים. מילים קליטות המתארות את המצב בבית של זיני והגעגועים שלו למלכוב. לשיר צורף בית מיוחד למלכוב שכמובן לא הייתה חלק מהשיר בתוך בית האח הגדול.

 

לשיר מצורף קליפ מיוחד שחלק צולם בתוך אולפן ההקלטות, זיני ומלכוב ביחד מקליטים וגם חי. בקליפ משתתפת גם תניה חי - אישתו של שי. וקטעי וידאו של מלכוב בזמן שזיני היה בבית האח הגדול. רגע הפרידה שלהם ומסוקים שהיא הטיסה בשבילו. כידוע, בתוך הבית המצולם את קטעי הראפ שר הזוכה של העונה - אסף גורן, אך בשיר המדובר החליט לו לקחת חלק וכאמור מי שהחליף אותו הוא שי חי. חברו הטוב של זיני מתוך הבית שזוהי גם הפעם הראשונה שלו שר.

 

 

 
תגובות