מזל טוב: השירים שיחגגו עשור בקרוב. יוטיוב

מזל טוב: השירים שיחגגו עשור בקרוב

יום הולדת זו תמיד סיבה למסיבה ועכשיו שהגענו לשנת 2019 הכנו רשימה קטנה של שירים שיחגגו בקרוב עשר שנים מרגע יציאתם

במהלך בשנים יצאו מאות שירים שכולנו הכרנו וללא ספק התמכרנו חלקם נשארו וחלקם טיפה נעלמו לנו. הבאנו לכם את השירים שיחגגו עשור בשנה הקרובה קבלו את חמשת השירים שזכורים לנו עד היום.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Don’t stop the music - ריהאנה

גם כשאנחנו מחכים לאלבומה הבא של ריהאנה אנחנו לא שוכחים את השיר "Don’t stop the music" שעוד מעט יחגוג עשור. השיר זכה למיליוני צפיות ומעבר לצפיות כמו שמו ״אל תפסיק את המוזיקה״ גם אנחנו מאוד אוהבים מוזיקה וגם את השיר לכן לא נרצה להפסיק לשמוע אותו. לגמרי שיר קצבי וכיפי.

 

The Climb – מיילי סיירוס

לפני עשר שנים מיילי סיירוס ריגשה את כולנו כאשר שיחררה את הסינגל "The Climb" סינגל שאומר לנו לא לוותר על החלומות, לשאוף הכי גבוה שאפשר וגם כשקשה להמשיך לעבוד עד שמגיעים לפסגה הגבוהה למעלה.

 

One Time - ג'סטין ביבר

גם אנחנו מתקשים להאמין שלפני עשר שנים ג'סטין ביבר נכנס לחיינו, השנה – 2019 השיר שלו "One Time" חוגג עשור. ואפשר להגיד שכל פעם שאנחנו שומעים את השיר הזה אנחנו מרגישים שאנחנו שומעים אותו שוב "בפעם הראשונה". שיר כיפי, קליל שכיף לרקוד לצליליו.

 

Halo - ביונסה

ביונסה היא זמרת על זמנית ולכן כל שיר שלה נשאר להרבה שנים כאילו יצא רק אתמול. לכן, דבר שהפתיע אותנו מאוד זה העובדה שהשיר "Halo" חוגג עשור בקרוב! לשיר מנגינה נעימה שגורמת לנו להנות ובכלל הקול של ביונסה מדהים ומשתבח עם השנים.

 

Paparazzi - ליידי גאגא

הרבה לפני שזכתה באוסקר הפתיעה אותנו גאגא עם השיר "Paparazzi" לפני עוד מעט עשור! השיר צבר הצלחה רבה ברחבי העולם. שיר פופ מגניב וזורם אין ספק שעשה זאת ובענק.

 
 
תגובות