הופעת פריצה: את מי העלה עומר חזן על הבמה?. צילום: אלעד וייסמן

הופעת פריצה: את מי העלה עומר חזן על הבמה?

אמש (ג') עומר חזן הופיע לראשונה בתור זמר בסבב של שלוש הופעות מיוחדות בתיאטרון היהלום ברמת גן. היינו שם והרגשנו שמחים מתמיד. רקדנו, שרנו ונהנו ביחד עם הזמר הנרגש

לאחר ההצלחה האין סופית, תפקידי המשחק הרבים, המוני קמפיינים ותפקיד חשוב על מופע הפסטיגל 'פרייסטייל פסטיגל' - עומר חזן פתח הופעת מוזיקה ראשונה. בתחילה, חזן הודיע על מופע אחד, אך בעקבות רכישת כל הכרטיסים והביקוש הרב להופעה נוספת - פתח חזן עוד 2 הופעות נוספות. ביחד עם כל הלהיטים הכי טובים הופיע חזן בשלוש הופעות חד פעמיות ומיוחדות. היינו באחת מהן, ולא הפסקנו לשמוח ולשיר את כל הלהיטים האהובים. ההופעה נפתחה במופע קצר של אמן החושים איתי סונטג, לאחר מכן הקהל צפה בסרטונים שהחברים הסלבס של עומר חזן הכינו במיוחד בשבילו, וביניהם: לי בירן ואליאנה, הבסטית קים אור אזולאי, החברים מהפסטיגל - משה פרץ, ריף נאמן, ניב סולטן ועדן מאירי והזוג המתוקשר - מרגי ונועה קירל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הקרנת הברכות הסתיימה, ואז הנגנים שלו עלו על הבמה כאשר הם מחופשים, ביחד עם דמות אשר המחופשת לבית הנייר. לאחר שהדמות הזו חילקה כיפים והקהל צרח והתלהב, היא הסירה מפניה את המסכה והתגלה לנו שהדמות הזו היא בהחלט לא חזן. חמש שניות לאחר היציאה של הדמות שחשבנו שהיא הזמר שבשבילו הגענו – עלה על הבמה מי שכל כך חיכינו לו – חזן בעצמו.

את הופעת השירה שלו הוא פתח עם השיר הראשון 'TAKI TAKI' כאשר את פזמון השיר הוא שר כפי שבשיר המקורי אך את המשך השיר הוא שינה לעברית כך שהמסר של המילים החדשות דיבר על אהבת חינם. מיד לאחר מכן הוא שר את השיר המוכר 'SHAPE OF YOU'. השיר השלישי שחזן שר היה 'דבר איתי חופש' שהוא גם שיר הפתיחה של הסדרה אילת בה חזן כיכב בעצמו.

ההופעה המשיכה כאשר חזן ביצע את הלהיט של איתי לוי וסטפן - 'מאמו'. תוך כדי שהמעריצים שרים ושמחים ביחד איתו – עלתה על הבמה סיימור דניאל, הרקדנית שרקדה במשך כל הפסטיגל לצד הזמר, והפתיעה את הקהל בריקוד פופ וקופצני. כאשר הרקנית ירדה מן הבמה, חזן המשיך עם השיר של נצ'י נצ' 'כל הזמן הזה'. בסיום ביצוע השיר - הקהל התבקש שוב לצפות במסך אשר בו היה משודר חלק קצר מן הסדרה 'פוראבר' בה חזן השתתף. נצפה על המסך הקטע בסדרה שבו עומר מדבר עם יולי ומבין שהיא מאוהבת בו.

המסך עלה ומי שעלתה ביחד עם עומר אל הבמה הייתה לא אחרת מלואי גילמן מ'פוראבר' - הלוא היא השחקנית ליאנה עיון, שלפני רגע קטן נצפתה על המסך. השיר הראשון שהם שרו ביחד בפלייבק היה 'Mercy' של שון מנדס, לאחר מכן הם שרו בלייב את השיר 'תפסת לי מקום' של בניה ברבי, 'שובי אל ביתי' אשר אותו חזן ביצע גם על במת הפסטיגל והמשיכו בפלייבק עם שיר נוסף בשם 'Silence'.

לאחר לקט ארבעת השירים הנ"ל, עיון ירדה מן הבמה וחזן דיבר אל הקהל ואמר כי "תודה לכם שהגעתם ושקניתם כרטיסים. לא מובן מאליו שאני עומד על הבמה הזאת". לאחר שהודה למעריצים שר את 'בסוף הכל חולף' של עומר אדם. כשהזמר סיים עם ביצוע לשיר של אדם, עיון חזרה שוב אל הבמה והם החלו לשיר משאפ בלייב שהיה ניכר לשינוי של עיון מהביצועים שבפלייבק לעומת אילו שבלייב. המשאפ כלל את הלהיטים 'יאסו', 'כולם באילת' של עדן בן זקן, 'טודו בום' של הצמד סטטיק ובן אל, שבמהלכו עלתה שוב לרקוד על הבמה סיימור דניאל, אך שהפעם הביאה איתי אורחת מיוחדת. מצליחים לנחש מי היא? כן כן, ליהי פרויד, בת זוגו של חזן.

המשאפ הסתיים בשיר 'קומסי קומסה' של סטפן, ומיד בסיומו חזן הודה לנגנים, לליאנה וכמובן – לקהל ואהבת המעריצים, וירד מן הבמה. היה נדמה שהמופע הסתיים, הצופים בקהל כבר החלו לצאת מן האולם, אך חזן עבד עלינו שוב. הוא חזר לבמה ואמר שהוא לא יכול להיפרד, לכן היה חייב לחזור לשיר נוסף ואחרון. לכן הוא סיים את הופעת הפריצה שלו עם שיר נוסף בלייב של אדם, 'אוהבת אותי אמיתי', אך הפעם בליווי של נגן הגיטרה בלבד, אשר מחופש לספיידרמן. 

ההופעה הייתה טובה וחוויתית. ראו במהלך כל רגע בהופעה את האהבה העצומה שעמה המעריצים, ובעיקר המעריצות מחבקות את חזן כאשר הן צורחות את נשמתן במהלך כל הערב. חזן הצליח להחזיק הופעה בצורה טובה, ולפתוח את ליבו בפני הקהל. זאת הייתה הופעת הבכורה של השחקן בתור זמר ולדעתנו הוא עשה זאת, ובגדול. הוא הצליח להקרין את אישיותו המדהימה והתרגשותו על הבמה בצורה הכי טובה שאפשר. אנחנו ללא ספק בטוחים שנשמע את קולו עוד רבות.

תגובות