תו הכוכב: מושיקו מור "מוזיקה זו התרופה שלי". צילום: אהוד שגב

תו הכוכב: מושיקו מור "מוזיקה זו התרופה שלי"

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים, כל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה "תו הכוכב" זמר אחר לראיון מיוחד שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו. והשבוע - מושיקו מור

כבר מגיל 14 הבין מושיקו מור כי הוא רוצה לעסוק בתחום המוזיקה, מאז ומתמיד הוא התמיד, עבד קשה ופרח בעבודתו. בשנים האחרונות שיחרר מור מספר סינגלים ובניהם "טיפוס של חורף" ותסביכים" שתפסו הצלחה רבה מהקהל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה אתה עושה בימים אלה?

"לאחרונה שיחררתי את הסינגל שלי "תסביכים". כרגע אני עובד על הרבה דברים חדשים סיבוב הופעות וסינגלים מפתיעים שיצאו בקרוב, לגמרי יש למה לחכות ולצפות".

מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"תמיד הייתי עוסק במוזיקה. התחלתי בגיל מאוד צעיר זה משהו שתמיד אהבתי ועדיין אוהב לעשות. המוזיקה זה המקום שהכי מרגיע אותי זה משהו שבא ממני ומהלב שלי. ללא ספק מוזיקה זה התרופה שלי ואני הכי שמח שנכנסתי לעולם הזה".

 

המוזיקה שאתה יוצר תואמים לסגנון המוזיקלי שאתה מאזין להם?

"זה הכי לא דומה, אם המוזיקה שאני יוצר היה דומה למוזיקה שאני שומע אני לא הייתי מתעסק בתחום הזה. אני מביא סגנון משלי, סגנון שונה לגמרי אני חושב שאם לא הייתי משהו ממני, משהו שהוא שונה זה לא היה עובד. כל זמר מביא את הייחודיות והסגנון שלו בתעשייה".

איזה דברים תרצה לעשות מלמד המוזיקה?

"אם הזמן אני בטוח שיבואו ויפתחו דלתות נוספות אני לגמרי זורם ופתוח לכל הצעה שתבוא כל עוד זה לא יפגע לי במוזיקה במקצוע שאני חי ונושם עליו".

לאחרונה הוצאת את הסינגל "תסביכים" איך הייתה העבודה עליו?

"העבודה עליו הייתה מדהימה ומרגשת לגמרי. כל פעם שאני מתחיל לעבוד על שיר אני מתחיל לראות את הניצוץ הראשון שלו בסקיצה אני מתרגש שם אני יודע אם זה יעבוד או לא יעבוד אם זה משהו חדש או לא חדש אבל אני חושב שעשינו את זה ובגדול אני לגמרי מרוצה מהתוצאה, בנוסף מהתגובות של הקהל שמרגשות אותי. לגמרי הרגשה שאין לתאר".

לסיום, מיהו תו הכוכב שלך?

"תו הכוכב שלי הוא השיר "אבא, סלח לי" של הזמר דודו אהרון זהו שיר שמדבר על סיפור חיים שלי ושל אבא שלי שאני מעדיף לא להיכנס אליו. אבל זהו שיר נורא משמעותי עבורי שיר שנוגע בי כל פעם ובכלל הזמר דודו אהרון אני לומד הרבה דברים לדרך הצלחה".

 
 
תגובות