יום הולדת שמח: סטפן ואופק המלאך מפתיעים כפול. צילום: יניר סלע

יום הולדת שמח: סטפן ואופק המלאך מפתיעים כפול

זו לא מתיחה: סטפן ואופק המלאך חברו יחד לשיר יום הולדת חדש שנועד להחליף את שיר יום ההולדת האולטימטיבי

אופק פרץ ("המלאך") וסטפן לגר החליטו לאחד כוחות ולשתף פעולה עם שיר חדש ומפתיע במיוחד. מדובר בשיר שנקרא "BIRTHDAY" (יומולדת) - שיר שנועד לרענן קצת את המשבצת הקיימת של החגיגות החד שנתיות והפעם - מתמקדים בחוגגות מהמין הנשי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הקליפ מתחלק לשתי עולמות – עולם מציאותי בו סטפן ואופק הפתיעו בנות בסדרה של ימי הולדת, ועולם הביוטי בתוך וילה מפוארת המחולקת לאזורים שונים וצבעוניים עם המון בלונים, קישוטים ופיניאטות.

 

לכבוד הקליפ החליטו סטפן ואופק להפתיע שש בנות שונות ביום הולדתן – חיילת בבסיס, שתי בנות החוגגות יום הולדת בבר תל אביבי, עובדת במשרד, ילדה מהקהילה האתיופית במסיבה עם חבריה לכיתה, וילדה חולת דיאליזה דרך עמותת "תקווה ומרפא". הבנות לא ידעו דבר על ההגעה המתוכננת של סטפן ואופק לחגיגות של יום הולדתן, ולכן המפגש המפתיע עם הבנות יצר רגעים מרגשים וטבעיים המתועדים בקליפ.

© יניר סלע

רק נזכיר כי בשבוע שעבר סטפן הכריז שהוא עתיד להוציא שיר חדש שצולם בטוגו כהכנה לקראת מעברו לשם ועזיבתו את הארץ, אך כפי שכבר חשפנו - מדובר במתיחה לכבוד 1 באפריל שנועדה לקדם את צאת הסינגל המשותף עם אופק אך בכל זאת ניסה להעביר מסר ולא בחר למתוח בעזרת הנושא הזה סתם כך, אלא מתוך שאלות שנישאל כל הזמן בנושא על אף היותו אזרח מן המניין.

 

 
תגובות