מבית היוצר של אייל גולן: הכוכבת החדשה של הפופ הישראלי. צילום מסך מיוטיוב

מבית היוצר של אייל גולן: הכוכבת החדשה של הפופ הישראלי

בשנה האחרונה היא פרצה אל חיינו בתוכנית "אביב או אייל" ומאז החלה לעבוד קשה על קריירת פופ מבטיחה. כעת, תחת חסותו של המנטור מהתוכנית, קים אטדגי פורצת בסינגל בכורה

בקיץ האחרון בתכנית הריאליטי "אביב או אייל" שהתבססה על היריבות בין אביב גפן לאייל גולן, התוודענו ללא מעט אנשים כשרוניים ואחת הבולטות בהם הייתה קים אטדגי. בעזרת קול מיוחד וסגנון שאנחנו רגילים לראות במוזיקת הפופ של ארצות הברית היא הפכה לאחת הפייבוריטיות של כולם והיה ברור כי בשלב מסוים כולנו נשמע את שיריה ממש בקרוב - ואכן זה קורה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אטדגי הודחה רגעים ספורים לפני הגמר הגדול, מאז חתמה בחברת ההפקות של אייל גולן והחלה לעבוד קשה על חומרים מקוריים. היום היא מציגה לנו את התוצר הסופי שמוכיח שהיא כוכבת פופ ישראלית עם ניחוח של חו"ל. שם הבמה שהיא בחרה לעצמה הוא "KIMI" ולשיר הבכורה המקורי קוראים "LO LI".

 

בתכנית היא שרה לרוב באנגלית והשיר החדש משלב גם את השפה האנגלית וגם את העברית שהם שני הצדדים שבה. חייבים להודות שהשילוב של העברית מרגיש לנו מאולץ ולא טבעי לה ואהבנו הרבה יותר את הקטעים בהם היא דבקה באנגלית. עם זאת, היא לגמרי הפתיעה אותנו לטובה והוציאה שיר מושקע ואיכותי עם קליפ שמרגיש כאילו הוא לקוח מאחת מזמרות הפופ המובילות בארצות הברית.

 
תגובות