טופ 5: חמשת השירים הכי טובים של ג'ניפר לופז. יוטיוב

טופ 5: חמשת השירים הכי טובים של ג'ניפר לופז

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. בטור שבועי מיוחד, מכינות לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - ג'ניפר לופז

לג'ניפר לופז יש את כל מה שדרוש לכוכבת הוליוודית, היא יודעת לשיר, לשחק ולרקוד ואת הכל היא עושה במצוינות מעוררת השראה. בין הלהיטים שלה שמסרבים לצאת לנו מהפלייליסט כבר שנים ארוכות לסרט "הזדמנות שנייה" בו היא מככבת אי אפשר לברוח מהעובדה שכמעט בגיל 50 לופז היא אחת הנשים המצליחות ביותר בהוליווד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Ain't Your Mama

נפתח את הרשימה עם השיר החדש ביותר בה שיצא לפני שנתיים והגיע כדי להזכיר לדור הצעיר שהיא הייתה פה עוד הרבה לפני כל כוכבות הפופ החדשות. השיר נחשב עד היום לאחד השירים המוצלחים ביותר שלה, הקהל התאהב בו תוך שניות אחדות, גם בגלל הקצב והקול האדיר של הזמרת וגם בזכות הנושא החשוב עליו הוא מתבסס. השיר מדבר על העצמה נשית וקורא לנשים לסרב לעמוד מאחורי גבר ולצאת אל העולם.

 

On The Floor

אם נולדתם סמוך לשנת 2000 כנראה שבדיוק כמונו שמעתם את השיר הזה בכל ארוע ובת מצווה שוב ושוב. גם אם נולדתם מאוחר יותר אין סיכוי שאתם לא מכירים את השיר הזה שהושמע בכל מקום במשך תקופה ארוכה. השיר הוא שיתוף פעולה עם הראפר "Pitbull" ועם כמעט מליארד וחצי צפיות ביוטיוב הוא השיר שזכה להכי הרבה פרסים והעדה מהקהל. מילותיו קלילות, הוא פופי ומערב קטע ראפ בועט וכל אלה יחד יצרו את הלהיט האולטימטיבי.

 

Follow The Leader

הבא ברשימה שלנו גם הוא שיתוף פעולה. הפעם בחרה לופז לשתף פעולה עם הצמד הפורטו - ריקני "Wisin and yandel" והוא צבר כבר מעל חצי מליארד צפיות! זהו לגמרי אחד השירים הטובים ביותר של הזמרת האהובה כי הוא מציג את השילוב המושלם בין המוזיקה הלטינית לפופ האמריקאי. הוא קצבי וגורם לנו לרצות לרקוד בכל פעם שאנחנו שומעים אותו.

 

Dance Again

אם כבר הזכרנו ריקודים זהו לגמרי השיר המושלם ביותר למסיבת ריקודים. גם השיר הזה הוא שיתוף פעולה עם הראפר "Pitbull" ולמרות שהוא יצא לפני יותר משש שנים אין סיכוי שלא תכירו אותו. מצורף לו קליפ מושקע  וכמובן המון פופיות כיפית שעושה לנו המון טוב בלב.

 

Papi

נסגור את הרשימה עם השיר המועדף עלינו ברשימה, "Papi" מראה בצורה הטובה ביותר מי היא ג'ניפר לופז. מעבר לעובדה שזהו אחד משירי הפופ הכי אהובים עלינו מצורף לו גם קליפ מעניין שנראה כאילו הוא לקוח מתוך סרט ומשלב גם את הרקדנית גם השחקנית וגם הזמרת שנמצאת בלופז.

 

 

 
תגובות