להיט חדש: איזי חוזר עם שיר ומסר. צילום: בני רוטלוי

להיט חדש: איזי חוזר עם שיר ומסר

לאחר הפסקה ארוכה שבה לא שמענו כל כך מהראפר האהוב עלינו במיוחד - איזי, הוא חוזר אלינו בפול גז עם שיר מיוחד ואישי

כבר זמן מה שלא שמענו שירים חדשים מן הראפר והיוצר האהוב עלינו. אז אם חשבנו שהוא נעלם – טעינו. ארז שרון או בשם הבמה, איזי, חוזר אלינו היום (א') ופותח לנו את השבוע בחיוך עם שיר חדש, אישי, מהמם ובעל מסר בשם "פול גז". בנוסף ליצירה המוצלחת, חדי ההבחנה ישימו לב לכך שיש בשיר איזכורים קטנים משירים ישנים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר אשר נכתב והולחן על ידי איזי בעצמו הוא מעולה ואישי ורואים זאת כי הוא מדויק במיוחד בשבילו. בשיר איזי פותח בפנינו את הלב ומספר על הדילמות – "לעלות על במות ולדפוק הופעות או לשבת בפיק להספיק התקפות ולזכור מרחוק את התקופות היפות?" הוא מספר בשיר על תחושותיו כראפר, על העבודה הקשה שלו, ועל כך שהראפ האמיתי כיום נעלם ושהקידום שלו פיקטיבי. הראפר מסיים את שיר הראפ שלו ב- "תן לי רק חצי שנה לחפש לי ת'פינה". האם הוא רומז לנו פה על הפתעה חדשה בעוד חצי שנה?

 

בנוסף לראפ הטוב ולמסר שהוא העביר דרך השיר, הוא גם מלווה בקליפ ביתי בו איזי מצולם כשהוא יושב בסלון ומדבר אל המצלמה. השיר והקליפ מיוחדים ומהממים, וכמו כל השירים הרבים של איזי בכל השנים הללו, גם הפעם הוא הצליח לקלוע בול. אנחנו אהבנו וכולנו תקווה לעוד יצירות רבות מהיוצר והראפר המוכשר.

 

 
תגיות
תגובות