הפכו לאייקון: השירים שמזכירים זמרים אחרים. אינסטגרם

הפכו לאייקון: השירים שמזכירים זמרים אחרים

מביונסה עד ליידי גאגא יש שלל זמרים וזמרות שהפכו לאייקונים ושמם הוזכר בשירים אחרים. אספנו עבורכם חמישה שירים עם איזכורים שונים בתעשיית המוזיקה

זמרים רבים מנסים להיות כמה שיותר כנים עם המאזינים שלהם וסביבת העבודה שלהם בתעשיית המוזיקה היא חלק בלתי נפרד ומשמעותי בחייהם. לכן רבים מהם מזכירים בשיריהם שמות של זמרים אחרים שלא שמתם לב שנמצאים שם. אספנו לכם חמישה שירים שמדברים על זמרים אחרים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Thank u, Next

נפתח את הרשימה שלנו במלכת הפופ של השנים האחרונות ובעיקר של השנה האחרונה בה לא משנה לאן הסתובבנו נתקלנו בה שוב ושוב, ואנחנו כמובן מדברים על  אריאנה גרנדה. "Thank You Next" הפך ללהיט ששבר שירים רבים וחדי השמיעה שמו לב שבתחילת השיר היא מזכירה את הראפר היהודי מאק מילר שהיה גם אחד האקסים שלה והלך לעולמו.

 

Particular Taste

השיר הבא הוא שיר פחות מוכר שלא יצא כסינגל מהאלבום האחרון של שון מנדס. נתחיל בלהגיד שאם עדיין לא יצא לכם לשמוע את השיר הזה זה הזמן שתעשו את זה. מי שכן שמע אותו כנראה לא שם לב שבבית הראשון מנדס מזכיר את הראפר קנייה ווסט כשהוא אומר שהבחורה עליה הוא מדבר רוקדת רק לצלילי המוזיקה של קנייה.

 

Freaky Friday

ברגע ששומעים את השיר הבא כולם שומעים את השם של הזמר כריס בראון לא מעט פעמים. שירו של הראפר "Lil Dicky" עוסק בעובדה שהוא החליף גוף עם בראון אך הוא לא היחיד שמוזכר בשיר. מי שחיכה עד סוף השיר יוכל לשמוע כי הוא מחליף גוף גם עם אד שירן (מה שהוא מתאר כפחות קול) ולבסוף גם עם די ג'י קהאליד.

 

I Like It

נמשיך עם שיר של מי שגנבה מניקי מינאג' את תואר "מלכת הראפ" הלא היא קארדי בי. שלפני כמה חודשים שיחררה שיתוף פעולה יחד עם הדיג'י ג'יי בלווין, שלאחרונה גם התארח בשיר של סטטיק ובן אל שלנו, והראפר "Bad Bunny". בואו נודה באמת, רובנו לא באמת מקשיבים לכל מילה בקטעי הראפ אך מי שכן כנראה שם לב לאיזכור של ליידי גאגא בקטע של הראפר האהוב. בסוף השיר הוא אומר "פה פה פה פפראצי כאילו אני ליידי גאגא" במחווה לשיר המזוהה איתה ביותר שנקרא פפראצי.

 

Party In The USA

לבסוף נחזיר את כולכם לילדות עם השיר של מיילי סירוס שאז (ותמיד) הייתה בשבילנו האנה מונטנה. אז, כשכולנו עוד מילמלנו את מילות השיר בשפה שעדיין לא לגמרי הבנו סירוס בחרה להזכיר בשיר את הראפר "JZ". האיזכור משתלב בצורה הטובה ביותר בתוך השיר כחלק מתיאור המסע של סירוס לעיר הכוכבים לוס אנג'לס.

 
תגובות