Ari, do you love me? האם אריאנה גרנדה ודרייק לשת"פ. יוטיוב

Ari, do you love me? האם אריאנה גרנדה ודרייק לשת"פ

שמועות על שיתופי פעולה נמצאים על בסיס יום יומי בתעשיית המוזיקה, אך האם אריאנה גרנדה ודרייק אכן בדרך לשיתוף פעולה?

אריאנה גרנדה, הזמרת הכי בולטת בעולם בימים אלו מצליחה להפתיע אותנו בכל פעם מחדש. לאחר שהלהיטים מהאלבום החדש שלה מצליחים לכבוש את כל מצעדי הפזמונים ואת כל הפלייליסטים שלנו ללא הפסקה, נראה כי מנוחה היא לא מילה בלקסיקון שלה. לאחר שחרור השיר החדש שלה עם הבסטי ויקטוריה מונט ״Monopoly״ לפני מספר ימים בודדים, רצות שמועות רבות על שיתוף פעולה אפשרי עם לא אחר מאשר הראפר היהודי דרייק.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הכל התחיל לפני כיומיים כאשר דרייק עקב אחרי גרנדה באינסטגרם, והמעריצים שמו לב למתרחש. אמש (ב') גרנדה החזירה עוקב לדרייק. מיד אחרי שגרנדה עקבה אחרי דרייק המנהל האישי שלה - סקוטר בראון, עקב אחריי הרפאר. כמובן שגם במקרה הזה המעריצים שמו לב והתחילו להתרגש ולהגיב. אנו לא רואים סיבה שלא יהיה שיתוף פעולה בין שני הזמרים החזקים בסצינת המוזיקה העולמית בשנה האחרונה. שיר משותף שלהם ישבור שיאים רבים ולגמרי ישנה את תעשיית המוזיקה.

כמו השנה המצליחה של גרנדה במוזיקה, השנה האחרונה של דרייק הייתה גדולה במיוחד. הוא זכה בפרסים רבים, אלבומו האחרון שבר שיאים רבים ברשימת ההשמעות של בילבורד הבינלאומי. זמר ההיפ הופ הקנדי-יהודי פרץ לקהלים חדשים בדיוק כמו גרנדה. אנחנו לא יכולים לחכות לראות האם אכן יהייה מדובר בשיתוף פעולה של השניים.

 

 

 
תגובות