‏Dreams Do Come True: מאלומה ומדונה בשיתוף פעולה מיוחד. צילום: ליאור כתר ו- gettyimges.ILKevin Winter

‏Dreams Do Come True: מאלומה ומדונה בשיתוף פעולה מיוחד

לאחר תקופה של הפסקה ממוזיקה, כוכבת הפופ מדונה חוזרת בשיתוף פעולה מיוחד עם לא אחר מאשר הזמר מאלומה - השניים השיקו היום סינגל חדש בשם "Medellín"

זמן רב עבר מאז ששמענו עוד להיט של מדונה, ולאחר תקופה ארוכה היא חוזרת בשיתוף פעולה מיוחד עם לא אחר מאשר הזמר הלטיני האהוב - מאלומה, שגם הוא חזר לא מזמן עם השיר ״HP" לאחר חצי שנה של הפסקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שיתוף הפעולה של שתי האגדות החיות מפתיע ויוצא דופן. מדונה מצידה, חזרה למוזיקה ובגדול ומזכירה לנו למה דווקא היא מלכת הפופ. ובאשר למאלומה? שיתוף הפעולה הבלתי רגיל הוא ללא ספק הגשמת חלום לכוכב הלטיני האהוב עלינו, שעדיין מתקשה להאמין. למרות הקצב המהיר שמאפיין את שיריו של מאלומה, בתחילת השיר אנחנו מגלים דווקא את צידו היותר שקט של הזמר שבהחלט מוסיף לשיר והופך אותו לשונה ממה שאנחנו מכירים. ובאשר למדונה, השנים רק עושות לה טוב וזה בהחלט מה שציפינו לשמוע ממלכת הפופ.

 

לאחר שתי דקות רצופות, חוזרים השניים אל המקום הנוח שלהם וממשיכים את השיר בסגנון פופי-לטיני שמשלב את הסגנונות של השניים באופן מושלם עם מוזיקה שבהחלט עושה לנו חשק לקום ולרקוד לצליליה. השיר הקופצני והקצבי בהחלט הולך להיות חלק מהפלייליסט שלנו! בנוסף לשילוב בין הסגנונות, יש כאן גם שילוב של השפות אנגלית וספרדית לסירוגין, שילוב שגם אלו שפחות מתחברים לספרית לא יכולים לעמוד בפניו. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו לגמרי מצפים לשיתוף פעולה נוסף של השניים, בכל זאת, לא כל יום אנחנו רואים שיתוף פעולה מהסוג הזה. נכון מדונה גרמה לנו לחכות לא מעט, אבל בינינו? הציפייה השתלמה.

 

 

 
תגובות