תעלומה גדולה: התאוריות לגבי אלבומה של טיילור סוויפט. Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris

תעלומה גדולה: התאוריות לגבי אלבומה של טיילור סוויפט

טיילור סוויפט ידועה במסרים הנסתרים לקראת פרויקטים עתידיים שלה, אספנו לכם את התאוריות הנבחרות לקראת אלבומה השביעי של הזמרת, אולי אחד מהם יהיה נכון?

בסופ"ש האחרון טיילור סוויפט שברה את האינטרנט בשיתוף הפעולה החדש שלה עם סולן להקת "פאניק! אט דה דיסקו" - ברנדון יורי בשירם "ME!".  בקליפ המרהיב של השיר המדובר ניתן לראות פרטים רבים והשקעה רבה שכמו שאנו מכירים את טיילור מלאים במסרים נסתרים לגבי המשך הקריירה שלה. הפרטים הקטנים גררו תאוריות רבות, השערות ואין ספור מעריצים שלא יכולים לחכות. אספנו לכם מספר תאוריות אולי צדקנו באחת מהן

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

חזרה למקורות?

צפו בקליפ ""ME! , כבר בדקה הראשונה בקליפ תוכלו לראות המון המון תמונות של אפרוחים במשקפיי שמש שחורות  תלויות בביתם המשותף של הזוג בקליפ – יורי וסוויפט, מצב אופייני לקליפ כה לא אופייני אך, כשלהקת הקאונטרי "DIXIE CHICKS" להקה שמתברר שהייה להקה אהובה במיוחד על טיילור בנעוריה מעלה חלק זה לדף האינסטגרם שלה, עם אימוג'י מסקרן קשה שלא לנסות לנחש מה צופן לנו באלבום הצפוי לצאת, שיתוף פעולה? שיר בנושא? נחכה ונראה!

 

"LOVER" - שם לסינגל הבא או האלבום עצמו

בקליפ הססגוני של טיילור קל לפספס רמזים , אז איך לגרום לצופים לשים לב אליהם? שלטי נאון הם הפתרון. שלט נאון בצבע ורוד בוהק שאומר "LOVER" בקליפ תפס את העין של רבים מן הצופים וכבר תיאוריות רבות נרקמו בנוגע למילה זו. שם האלבום? הסינגל הבא? אולי בכלל המרצ'נדייס של סבב ההופעות שעתיד יהיה להתקיים?

טיילור פוטר

אולי מדובר בקליפ קסום ויוצא מן הכלל שמזכיר פעם אחר פעם סממנים בולטים של הסרט "הארי פוטר" או מדובר בכוונה של היוצרת. בכל מקרה, ניתן להבחין במספר רגעים שמחזירים אותנו לסרט האהוב על כולם. מגפיי בוקרים, סצנה עם נחש שמזכירה לחלוטין את הסרט ואפילו אאוטפיט של טיילור אשר זהה כמעט לגמרי לאאוטפיט של אחת הדמויות בסרט. שיר בנושא? מקווים שכן.

 "AWESOME" - שם לסינגל הבא או האלבום עצמו

נראה כי לאחר הרמיזות המגוונות של סוויפט בנוגע לשם השיר "ME" היא ממשיכה באותו הקו עם המילה "AWESOME" ניתן לראות כל הזמן שימוש נרחב של טיילור במילה "מדהים" כשכמעט בכל ציוץ שלה היא משתמשת במילה זו. פייר? טיילור לא מפסיקה להפתיע ולו לרגע.

האם האלבום החדש הוקלט לפני יציאת האלבום הקודם?

זוכרים את הריב המתוקשר עם קניה ווסט? ומה עם האלבום הקודם "Reputation"? ובכן, סוויפט הציגה בראיון את הקשר בין השניים. לטענתה, לאחר התקרית עם משפחת האצולה, סוויפט קיבלה מטח של תגובות נוראיות ברשתות החברתיות ואפילו כונתה בשם "נחשה" אומר לכם משהו? כן כן, נחש הוא לא אחר מסימן ההיכר של האלבום הקודם. מסתבר שהעור של סוויפא בתקופה זו לא היה כה עבה והזמרת הכי שמחה בתעשייה עברה תקופה קשה ואפילו לא ידעה מה יקרה לקריירה שלה. במקום להרים את הידיים, היא קפצה על הגל וחיבקה את התדמית שנרכשה לה, עבדה על אלבום שמשדר קשיחות, תדמית אפלה יותר והכי חשוב – תשובה לכל השנאה שקיבלה.

על פי התאוריה הזו מעריציה חושבים כי אי שם בשנת 2017 סוויפט עצרה את העבודה על האלבום החדש והשביעי והחלה לעבוד על האלבום "Reputation" לא מאמינים ? אם תיכנסו לדף האינסטגרם של החברה הטובה - סלינה גומז, תוכלו למצוא סרטון קצר ביותר בו סוויפט והיא מבלות יחד כשבתיאור הסרטון כתוב במפורש את שם השיר החדש ME"!" בצורה שבדיעבד היוותה טיזר, ישנם עוד מספר רמזים בולטים ביותר אך אותם ניתן לכם למצוא.

 

 

תגובות