לא עוצרים: האלבום של BTS שבר שיא מכירות חדש. צילום מסך מיוטיוב

לא עוצרים: האלבום של BTS שבר שיא מכירות חדש

הלהקה הקוריאנית לא עוצרת לרגע וממשיכה לשבור שיאים בתעשייה העולמית, והפעם - האלבום החדש שלהם הוא הנמכר ביותר בשנת 2019 עד כה

להקת הקיי פופ הקוריאנית BTS ממשיכה בקריירה המטורפת ומעמידה רף חדש לתעשיית המוזיקה העולמית. לאחר ששברו את שיא הצפיות ב24 שעות לקליפ לפני כשבועיים עם שיתוף הפעולה שלהם עם הלסי בשיר "Boy with luv" כאשר הגיע ל78 מיליון צפיות ביוטיוב ביממה אחת. הם לא עוצרים ומקבלים את התואר "האלבום הנמכר ביותר בשנת 2019 עד כה" רק שבועיים וחצי לאחר שהאלבום שוחרר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

על פי "MediaTraffic’s United World Chart" האלבום החדש והקצר של הלהקה בשם:"MAP OF THE SOUL: PERSONA" הגיע ל2.51 מיליון מכירות ברגע יציאתו. דבר לא שגרתי לחבורת בנים מקוראיה שהשתלטה על תעשיית המוזיקה העולמית. הם עקבו את אריאנה גרנדה שעכשיו נמצאת במקום השני עם אלבומה החמישי "Thank u, Next" שהגיע ל1.9 מיליון מכירות, במקום השלישי נמצאים ליידי גאגא וברדלי קופר עם פסקול הסרט "כוכב נולד" עם 1.8 מיליון יחידות רק ב-2019.

 

הלהקה הקוריאנית מפתיעה אותנו במיוחד בשל העובדה שהם לא שרים באנגלית ואנשים אוהבים אותם גם כשלא באמת מבינים מה הם אומרים בשיריהם. בשנה האחרונה סצינת הקיי פופ הולכת ומתחזקת עם BTS ובלאקפינק ולהקות רבות שצוברות תאוצה וחולמות להצלחה של הלהקות המובילות.

תגובות