Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על האחים ג׳ונאס. צילום מסך מיוטיוב

Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על האחים ג׳ונאס

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע האחים ג'ונאס

לפני כמה חודשים חברי הלהקה שכל ילדי שנות ה2000 גדלו עליה, ״האחים ג׳ונאס״, החליטו להפתיע אותנו ולאחר שש שנים להתאחד מחדש. מאז שלושת האחים כבשו את כל המצעדים בעולם בסערה והוכיחו לכל הספקנים שהפעם הם לא יתפרקו כל כך מהר. בעודנו מחכים להמשיך ולשמוע עוד מהמוזיקה המעולה שהם מספקים לנו לאחרונה אספנו לכם חמש עובדות שכנראה שלא ידעתם עליהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שם בעייתי

בעודם עובדים על האלבום הראשון שלהם שלושת האחים היו צריכים למצוא שם ללהקה שלהם, השם שהוצע היה ״J3” בדומה ללהקה המשפחתית של מייקל ג׳קסון. אך חברי הלהקה לא הרגישו כי השם מתאים להם, בעודם מתקרבים להופעה הראשונה בסבב ההופעות הראשון שלהם החששות אודות השם התגברו. ג׳ו סיפר כי לפני ההופעה הראשונה הוא שאל את אחיו אם הם רוצים שזה יהיה השם שלהם לשאר חייהם, בסופו של דבר הוא עלה לבמה והכריז כי שמם הוא ״האחים ג׳ונאס״ הכי פשוט והכי אמיתי שיש.

 

קשה משחשבתם

האחים העידו לא פעם כי הקושי והאכזבה לא הייתה רק של המעריצים. קווין וג׳ו סיפרו כי כשניק העלה את הרעיון של פירוק הלהקה הם התעצבנו וצעקו עליו, רק כשהצליחו לשים את הכעס הרב מאחוריהם הם הבינו כי הוא צודק והרבה דברים תיפקדו בצורה לא טובה. ג׳ו אף סיפר כי הוא מעט קינא בניק כי הוא ידע שיש לו תוכניות גדולות (ובסופו של דבר היה גם זה שהכי הצליח באופן עצמאי) בעוד שהוא היה צריך לנסות להבין לאין פונה הקריירה שלו.

 

בלי גבולות

ג׳ו הודה לא פעם כי הוא יצא לדייטים עם מעריצות שלו, התנהגות שיכולה להישמע בעייתי כיוון שקל מאוד לנצל רגשית בנות שמעריצות אותך. הוא הודה כי הוא ניצל לא מעט פעמים הזדמנויות שהיו עם המעריצות הצעירות. הוא אף סיפר כי באחת הפעמים כשהיה בן 16 הוא הציע למעריצה ללכת איתו לסרט ובסופו של דבר השניים התנשקו במקום לצפות בו, הוא אף סיפר כי הוא חשש שהנערה תספר על כך לתקשורת אך היא שמרה על פרטיותו. חשוב לציין כי ג׳ו כבר לא נוהג כך והוא נשוי לשחקנית סופי טרנר.

 

אח רביעי

כשחושבים על האחים ג’ונאס הדבר המחשבה הראשונה שקופצת לראש היא שלושה אחים שהקימו להקה (ודיסני כמובן). מה שהרבה אנשים לא יודעים הוא שבמשפחת ג’ונאס יש בעצם ארבעה אחים. אחיהם הצעיר, פרנקי היה בן שש בלבד כשהאחים הגדולים שלו נכנסו לעולם הבידור (בעוד ניק היה בן 12) ואנחנו משערים שבגלל זה הוא נשאר מעט מאחור. האח הצעיר אמנם עשה כמה עבודות משחק ואף שיחק לצד האחות הקטנה של כוכבת אחרת, נואה סיירוס, אך הוא בחר לקטוע את קריירת המשחק שלו. כיום פרנקי בן 18 ועסוק בלימודים אך מקורביו מעידים שהוא אוהב מוזיקה אז אין לדעת, אולי יום אחד הלהקה תתרחב מעט.

 

מאחד יוצא שלוש

אין עוררין על כך שהאח הצעיר, ניק, הוא זה שקריירת הסולו שלו הייתה המוצלחת ביותר אבל ידעתם שהוא התחיל כסולן?. ניק שיחרר אלבום ראשון כסוליסט שלא נחל הצלחה. לאחר מכן באחד הימים בהם הגיע לחברת ההקלטות כדי לעבוד על החומרים האישיים שלו חברת ההקלטות ביקשה לשמוע יותר על האחים המוכשרים שלו. מאז הכל הפך להיסטוריה והיסטריה, הלהקה המתחילה נחלה הצלחה וכבשה מליוני לבבות של בנות צעירות.

 

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו עבורכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

בשבוע שעבר העובדה השנייה הייתה נכונה, בילי אייליש אכן הקליטה שירים לסדרה "13 סיבות".

אוסף מוזר

אם תבקרו איי פעם בביתם של האחים תגלו כי ג’ו מחזיק באוסף עצום של נעליים יקרות, המכיל יותר מ-50 זוגות נעליים! מסתבר שלא רק בנות אובססיביות לנעליים.

ההורים קובעים

מסתבר שכשניק היה צעיר הוא כלל לא רצה לשתף את אחיו הגדולים בקריירה המוזיקלית שלו ולא הסכים להצעת חברת ההפקות להקמת הלהקה. רק התערבות של ההורים הצליחה לגרום לרעיון הלהקה להתממש.

 
תגובות