Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על בילי אייליש. gettyimages.IL/Rich Fury

Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על בילי אייליש

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע בילי אייליש

אמנם היא רק בת 17 אבל בשנה האחרונה בילי אייליש כבשה פסגות שאנשים חולמים להגיע אליהן במשך חיים שלמים. מדובר בזמרת שכבשה כל מצעד וכל הישג אפשרי בעיקר בזכות הרשתות החברתיות והייחוד שלה. לא מדובר בעוד זמרת פופ צעירה וממוצעת שזוכה לאהדה ברשת, אלא בנערה מוכשרת שלא מפחדת לדבר על נושאים קשים יותר שנחשבים לפחות פופולאריים. לנושאים והמסרים המיוחדים של שיריה מצורפת מוזיקה שאינה מיינסטרימית אך הצליחה לגעת במליוני בני נוער. היום אספנו לכם חמש עובדות שכדאי שתדעו עליה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שוברת שיאים

לפני כמה חודשים הזמרת הצעירה והאהובה שיחררה את האלבום ״When We All Fall Asleep Where Do We Go?”. האלבום הזה הוביל אותה לשבור שיא עולמי כשהפך אותה לאדם הראשון שנולד החל משנת 2000 ואלבומו הצליח להגיע למקום הראשון במצעדים בארצות הברית! מדובר בהישג לא פחות ממשוגע ואנחנו בטוחים שזוהי רק ההתחלה של הדרך שלה. בנוסף לזה האלבום גם הפך אותה לזמרת הצעירה ביותר שאלבומה הגיע למקום הראשון במצעדים בבריטניה.

 

מגיל 11

ידענו שאייליש ניכנה בכישרון ענק מגיל צעיר אך לא ידענו עד כמה צעיר. אמנם כמו כל זמר גם היא מעידה כי היא שרה בכל הזדמנות מאז שהיא זוכרת את עצמה, מה שמיוחד במקרה שלה הוא שהיא גם התחילה לכתוב בגיל צעיר. כמה צעיר? את שיריה הראשונים היא כתבה כבר בגיל 11!! דבר המעיד על רמת האינטליגנציה הגבוהה שלה. בנוסף לכך אייליש סיפרה כי היא השתתפה במקהלת הילדים של העיר לוס אנג׳לס שם למדה איך להשתמש בקול שלה בצורה נכונה ולא לשחוק אותו כתוצאה משירה מרובה.

 

מטרה שונה

השיר שהיווה את הפריצה האמיתית של אייליש היה ״Ocean Eyes” אבל הנה עובדה מפתיעה שלא ידעתם עליו. הזמרת שהייתה אז רק בת 14 הקליטה את השיר בשביל חברת ריקוד בה הייתה רוקדת. מטרתה הייתה ליצור מוזיקה מודרנית עליה הכיראוגרפית שלה תוכל להרכיב צעדי ריקוד בשביל התלמידות בסטודיו. בסופו של דבר אייליש ואחיה שיצר את השיר יחד איתה אהבו את התוצאה יותר מכפי שציפו. באחד הימים החליטו השניים שלא לתת את השיר לסטודיו ולהעלות אותו במקום לרשתות החברתיות ומאז הכל הפך להיסטוריה והיסטריה ענקית.

 

אחוות אחים

אחיה הגדול של אייליש היה קרוב אליה מאז ותמיד. הוא זיהה את הכישרון שלה בגיל צעיר ועזר לה למנף את הקריירה. ככל שהשנים עברו העזרה הפכה גדולה ומשמעותית יותר והוא הפך למעורב יותר ויותר בקריירה שלה. הוא כתב חלק גדול מהשירים שלה ואת אלה שלא הוא כתב יחד איתה ועזר לה למנף את הרעיונות שלה לשירים ממשיים. הוא מפיק, מלחין, כותב ועוסק בעזרה ותמיכה באחותו הקטנה בכל רגע שיש לו. הוא לגמרי אח החלומות של כולנו!

 

בליברית לעד

לאחר הסתכלות קצרה באינסטגרם של בילי אייליש תגלו כי בין 23 מליוני העוקבים שלה נמצאים גם דואה ליפה, סם סמית ואפילו קארדי בי. למרות שהיא כבר לגמרי הפכה לחלק מתעשיית המוזיקה ויש לה מליונים רבים של מעריצים היא הודתה לא פעם כי מגיל צעיר מאוד ועד היום היא העריצה את ג׳סטין ביבר. בכל פעם ששמו עולה עולה חיוך גדול וסמוק על פניה שרק מוכיח עד כמה היא הצליחה להישאר צנועה ונאמנה לעצמה בין כל הבאז שסובב אותה בעודה נערה מתבגרת. בפסטיבל קוצ׳אלה האחרון אנשים טובים דאגו להגשים את חלומה ולהפגיש בין השניים, מפגש שתועד והפך לסירטון ויראלי בפני עצמו.

 

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו עבורכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

מזויף

לפני כמה שנים פרסמה אייליש סרטון בו רואים עכביש טרנטולה שיוצא מהפה שלה. הסירטון צבר עשרות מליוני צפיות והפך לוויראלי במהרה אך מה שרבים לא יודעים הוא שהסירטון מזויף ומדובר בלא יוצר מכמה אפקטים.

גם בטלוויזיה

הזמרת הצעירה הקליטה שני שירים לסדרה האוהבה ״13 סיבות״ שמפיקה סלינה גומז! השירים מופיעים כחלק ממוזיקת הרקע של הסדרה וחדי השמיעה ישימו לב לקולה המיוחד בקלות.

 
תגובות