תקראו לה: אנה זק מתבגרת בשיר וקליפ חדש. צילום: באדיבות יחסי ציבור

תקראו לה: אנה זק מתבגרת בשיר וקליפ חדש

הזמרת, כוכבת הרשת והדוגמנית - אנה זק, שחררה הבוקר (א') שיר חדש בשם "CALL IT OUT" שהראה לנו בהחלט שהכוכבת הצעירה הגיעה כבר לגיל 18

אנה זק, הצעירה שכובשת את הרשתות החברתיות בארץ ובעולם, משחררת אלינו שיר חדש שלגמרי פותח לנו את הבוקר והשבוע בכיף. מדובר בסינגל חדש בשם "Call It Out" - הרבה סטייל ואווירה של חו״ל עם כמויות של אופי חזק ובטוח. זק הצעירה הביאה לנו כבר כמה שירים שלגמרי כבשו את היוטיוב, עם זיקה נוצצת לחדשנות, ומראה לנו את הטרנדים הכי חמים, באופנה, תוכן רשת, דיגיטל, וגם מוזיקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

השיר הזה מרענן אותנו לגמרי ופותח לנו את הבוקר בחיוך, שיר שמקפיץ לנו את המצב רוח וגורם לנו ישר לרקוד ולהרגיש חופשיים - שיר שגם מתאים מאוד לקיץ ואנחנו לגמרי רואים אותו הופך לאחד השירים הבולטים בקיץ הזה ולאחד הלהיטים שיחממו לנו עוד יותר את הקיץ הישראלי הרותח. וכמו שרק אנה זק יודעת לעשות, השיר הזה כבר לא יוצא לנו מהראש ותואם לתוכן האופנתי והטרנדי שמציגה לנו הצעירה שרק בת 18. בהתאמה גם הקליפ של אנה התבגר בדיוק כמוה, עם אווירה קצת יותר אינטימית.

 

על יציאת השיר סיפרה אנה כי: "אני מתבגרת וכך גם הקהל שלי, 'קול איט אאוט' מרגיש לי מדוייק כצעד לעבר החלום. אני מודה לכם יום יום, אתם כל כך מיוחדים והאהבה האינסופית שאני מקבלת מכם לא ברורה מאליו. מחבקת את כולם חזק, מתרגשת וגם גאה בתוצאה – אבל יותר מהכל מחכה לשיר איתכם יחד בבמות הגדולות".

תגיות
תגובות