סיכומוזיקלי: אלעד וליהי בעננים, הדג נחש משחזרים בהצלחה. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: אלעד וליהי בעננים, הדג נחש משחזרים בהצלחה

שבוע מוזיקלי נוסף אל הגיע אל סיומו ואם לא הצלחתם לעקוב אחר השירים החדשים שיצאו או הביצועים המוזיקלים שעשו את השבוע - גם הפעם רכזנו אותם במיוחד. מבניה ברבי ועד לירן דנינו ונתן גושן - שימו אוזן

בין כל שירי המדורות ששרתם השבוע, היו גם לא מעט שירים חדשים שיצאו אל אוויר העולם או כמה ביצועים שאסור היה לכם לפספס.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בניה ברבי - אחרי שיגמר

מדובר באחד הזמרים המוכשרים שיצא לנו לשמוע בשנה האחרונה. הכוכב המצליח, בניה ברבי, שיחרר השבוע את הסינגל החדש והמיוחד שלו, "אחרי שיגמר". ברבי ללא ספק מפתיע אותנו כל פעם מחדש וכך גם הפעם, עם השיר החדש שלו, שמצד אחד יחסית רגוע, שקט ושלו אך מצד שני עוצמתי ומלא בעומק. קולו של ברבי פשוט יפייפה ומרגש במיוחד.

לסיכום: עושה זאת שוב. ★★★★★

 

אלעד לוי וליהי בנין - עננים

עוד להיט מבית היוצר של הזוג הלוהט ברשת, אלעד לוי וליהי בנין. השבוע עלה לאוויר השיר החדש שלהם - "עננים", אותו כתבו השניים ביחד עם אלי פרץ, אחד מחברי האולטראס. השיר מלווה במוזיקה קצבית, פופית ומקפיצה, מאוד קליט ומשהו בו עושה אנרגיה חיובית ושמחה, שיר שכיף לשמוע אותו ולא להפסיק לרקוד.

לסיכום: בדרך הנכונה. ★★★★

 

הדג נחש ותזמורת פירקת אלינור - שירת הסטיקר 2019

זה לא חדש שהדג נחש היא אחד מהלהקות החזקות והמצליחות שיש בעולם המוזיקה הישראלי, שרים מדויק, לא מתייפיפים ומדברים אלינו בגובה העיניים, אבל השיר החדש-ישן שהוציא השבוע לא דומה לשום דבר ששמענו. לכבוד ההופעה החדשה שלהם ב-13 ביוני בלייב פארק בראשון לציון, וחגיגות 23 שנה להקמת הלהקה, "הדג" החליטו לחדש את השיר האהוב והמוכר שיצא לפני 15 שנים - "שירת הסטיקר". מדובר באותו השיר בדיוק אך הפעם עם תוספת מרעננת של זמרים ויוצרים מוכרים ואהובים, וביניהם: עמרי גליקמן (סולן להקת התקווה 6), דני סנדרסון, דיקלה, פלד ועוד. ביצוע ועיבוד יפים בצורה שלא ניתנת להסביר, ללא ספק שיחקו אותה (בפעם השנייה).

לסיכום: וואו. ★★★★★

 

פאר טסי - מי אני

פאר טסי, הזמר המוכשר שאחראי על מספר לא קטן של להיטים ענקים ומצליחים, הוציא השבוע את השיר החדש שלו, "מי אני" שכתבו והלחינו טל בן נון (הידוע גם בתור טליסמן) ודויד נעים. למרות שסגנון המוזיקה של טסי הוא סגנון מאוד נפוץ ופופולרי בעולם המוזיקה הישראלי, אין לנו ספק שטסי הוא אחד מהבולטים בתחום, רק תקשיבו לקול החזק והעוצמתי שלו שמשתלב בצורה מדהימה עם המוזיקה והמילים.

לסיכום: אהבנו. ★★★★

 

שקד מולכו - איך אני אעז

אם במקרה עדיין לא שמעתם את השם שקד מולכו, זה בדיוק הזמן. הכוכבת העולה והמוכשרת בסינגל שני שיצא ממש השבוע, "איך אני אעז", אותו כתבה בעצמה והלחינה ביחד עם המפיק המוזיקלי ינון יהל. השיר לא דומה לשום דבר אחר ששמענו בזמן האחרון, קולה של מולכו עוצמתי ועם נוכחות בולטת מאוד. השיר ממכר ונותן לנו טעם לעוד, אין ספק שמולכו היא בעלת כישרון עצום.

לסיכום: להיט. ★★★★★

 


שווה האזנה

לירן דנינו ונתן גושן חוגגים שמונה שנים ללהיט הענק "עדיין ריק" ומפתיעים את הקהל בביצוע משותף וחד פעמי!
אמש (ה'), דנינו כבש את מועדון התאטרון בפעם השלישית בתוך שבועות ספורים במופע סולד אאוט נוסף. כשירד מהבמה לפני ההדרן, הופתע לראות שבחדר האמנים מחכה לו חברו נתן. בלי שום הכנה מוקדמת, לירן הציע לנתן לעלות לבמה יחד איתו, ולבצע את השיר "עדיין ריק", השיר הראשון איתו התפרסם, ואותו שיר שכתב והלחין עבורו גושן עצמו. המפגש הוליד ביצוע מרגש ומיוחד במינו!

 


השבוע עלתה לאוויר העונה החמישית של תוכנית הריאליטי "דה ווייס" בערוץ רשת 13. בין המתמודדים בלטה במיוחד המתמודדת שירה זלוף, רק בת 17 שעלתה לשיר את השיר של המנטורית (שגם היא בעצמה יוצאת התוכנית), יובל דיין, "אמא", והצליחה לרגש ולצמרר קהל שלם שהתאהב. שירה הצליחה לרגש גם את יובל דיין בעצמה, והשתיים עשו דואט לשיר. מרגש!

 

 

תגובות