ביקורת אלבום: "האחים ג׳ונאס התבגרו מוזיקלית ואישית". gettyimges.ILCindy Ord

ביקורת אלבום: "האחים ג׳ונאס התבגרו מוזיקלית ואישית"

לאחר שש שנים של הפסקה מוזיקלית, האחים ג׳ונאס חזרו ובגדול וכעת שחררו אלבום סטודיו חמישי. מה חשבנו עליו? ביקורת!

ביום שישי האחרון האחים ג'ונאס – ניק, קווין וגו', שחררו את האלבום סטודיו החמישי שלהם "Happiness Begins", (אושר מתחיל). האלבום המדובר הוא אלבום הקאמבק של הלהקה שהתפרקה בשנת 2013 לאחר שביטלה אלבום שתוכנן. הם החלו את הקריירה שלהם בשנת 2006, הוציאו ארבעה אלבומים ועשו סיבובי הופעות בכל העולם. האם אחרי שש שנים בנפרד עדיין יש להם את הקסם שהיה בתחילת הדרך? האם הם הצליחו להתגבר על הקשיים של אחרי הפירוק? 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר הראשון והמוכר באלבום הוא "Sucker" זהו הסינגל שחברי הלהקה שחררו כאשר הודיעו על החזרה שלהם, הלהיט הגדול של הקיץ והשיר שלא יוצא לנו מהראש. שיר אהבה קיטשי עם הוויב האהוב של הלהקה. השיר השני הוא הסינגל השני שהם הוציאו בשם "Cool”, שיר שאנו גם מאוד אוהבים, השיר מדבר על ההצלחות האישיות של כל אחד מחברי הלהקה ועל הסיפוק הנפשי שלהם. שיר שגורם לנו להרגיש טוב עם עצמנו בתקופת לחץ שנותן הרגשה טובה ורגועה. השיר השלישי באלבום הוא ״Only Human” השיר קצת שונה משני השירים השונים, מדובר בשיר בסגנון שנות ה-80. אהבנו את הניגוד של השיר משני השירים הראשונים.

 

השיר הרביעי באלבום זה השיר האהוב עלינו בכל האלבום, שם השיר הוא ״I Believe”, זהו שיר אהבה של האח הצעיר בלהקה - ניק, לאשתו פריאנקה צ׳ופרה. השניים נישאו לפני מספר חודשים לאחר שהכירו תקופה קצרה. השיר כיפי ורומנטי להפליא, ניק שר על זה שאנשים אומרים לו שהם מהירים מידי אבל הוא חיכה לסיבה ואי אפשר לחזור אחורה, ״הראית לי משהו שאני לא יכול לחיות בלעדיו, אני מאמין״. השיר הבא ומנוגד לשיר האהבה שהרגע כתבנו עליו הוא ״Used To Be”, שיר שמדבר על מישהו שכבר לא אוהב את מי שהוא אוהב, הוא מדבר על מערכת יחסים שהייתה טובה פעם אך הפכה ללא טובה. השיר הבא הפתיע אותנו כי הרגשנו שעל התחלתו הוא קצת לטיני, השיר נקרא ״Every Single Time”, שיר אהבה כיפי ומרקיד, הקולות של ניק וגו׳ בשיר קצת שונים ממה ששמענו בשירים האחרים, שיר קליל וכיפי.

 

השיר הבא מדבר על לא לוותר או לזרוק משהו ברגע קשה, ללמוד מהקשיים ולקחת זמן לחשוב ולא לעשות החלטות פזיזות בלהט הרגע, שם השיר הוא ״Don’t Throw It Away”, משמעות השיר מאוד מלמדת וחשובה והלחן השמח נותן למסר לעבור בצורה חיובית וטובה. השיר הבא ואחד החשובים באלבום הוא ״Love Her” בשיר ניתן לראות בבירור שהם מדברים על עצמם, מבחינה אישית ומקצועית. הלהקה התפרקה בצורה לא יפה בשנת 2013 והשיר מדבר על ליצור מערכת יחסים בריאה, על צמיחה ובגרות. ניתן לראות זאת בחזרה שלהם ביחד וגם בחיים האישיים שלהם שעכשיו שלושת האחים נשואים וקווין כבר אבא.

השיר התשיעי באלבום הוא ״Happy When I’m Sad”, לאחר שמיעה אפשר לחשוב כי השיר משמש כמראה של הקריירה שלהם לאנשים, לא הכל זוכר ונוצץ כמו שזה נראה. הם שרים על כך שאנשים מברכים אותך על משהו אבל למעשה אתה לבד, כשאתה שם חיוך אבל למעשה אתה מזייף את זה. שיר אמיתי ומעט חושפני בקריירה שלהם. השיר הבא הוא ״Trust” שמדבר על מישהו שלא סומך על עצמו שהוא בסביבת מישהי מסוימת, הפזמון של השיר מגניב ומיוחד. אהבנו את השיר מאוד. ״Strangers”, הוא השיר הבא באלבום. השיר מדבר על התחברות ראשונית עם אדם שלפני רגע היה זר לחלוטין, הרגשה שמכירים את האדם מלפני, שיר חמוד, לא הפתיעה אותנו וגרם לנו להתלהב.

 

השיר הבא באלבום הוא אחד המרגשים, מדובר בשיר ״Hesitate”, זהו שיר האהבה של חבר הלהקה ג'ו לאשתו סופי טרנר. השיר מדבר על הרצון לעזור לבן הזוג עם הקשיים שלו, ״אני אקח את הכאב שלך ללב שלי, אני לא אהסס״. בשונה מהאלבום הקודמים של הלהקה שיר זה מספר גם על על תקשורת בין בני זוג. השיר הבא הוא “Rollercoaster”, שיר נוסטלגי שמזכיר את הצלחת הלהקה, ההבנה שהרגעים השמחים והחיובים בולטים יותר מהרגעים המפחידים והפחות טובים של הלהקה עד שלקחו הפסקה. בשיר הם שרים על כך שהם יעשו את זה שוב למרות הכאב שחוו במהלך הדרך, מה שקרה הביא אותם לאן שהם היום. במהלך השיר שם האלבום חוזר עצמו - ״אושר מתחיל״.

 

השיר האחרון באלבום הוא “Comeback”, השיר מדבר על על עבר, הווה ועתיד של מערכת יחסים. לאחר שני שירים עוצמתיים עם מסרים השיר הזה מגיע ומקלחת את האווירה, הגיע בדיוק בזמן וסוגר את האלבום עם טעם של עוד, האחים ג׳ונאס הגיעו חזרה והם פה כדי להישאר.

לא ידענו מה לצפות משלושת האחים באלבום המדובר, כמו שם האלבום כך הרגשנו - אושר מתחיל, כל שיר מחדש התמלאנו עם אושר. גם השירים הקשים והמעט טעונים היו מלווים בלחן שהקליל את האווירה אך עם זאת העביר את המסר כראוי. שירי האהבה הקיטשית שאנו רגילים לשמוע מהם. אך מה שהכי בלט באלבום זה הבגרות שלהם, הם למדו מהטעויות שלהם, שיפרו את הקולות שלהם ובאו לטרוף את עולם המוזיקה מחדש מלאי כריזמה. מקווים לשמוע עוד משלושת האחים כי האלבום הזה פשוט מדהים.

תגובות