טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של שרית חדד . רפי דלויה

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של שרית חדד

יש לנו המון זמרים בעולם וברחי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של שרית חדד

הזמרת שרית חדד נכנסה לחיינו כבר בסוף שנות ה-90, וגרמה לכולנו לאהוב ולשיר את שיריה בכל מיני סיטואציות שונות. חדד הוציאה בשנות הקריירה שלה הרבה שירים ואלבומים, דבר שהקשה עלינו לבחור מכל שיריה חמישה שירים שהם הטופ 5 שלנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בחום הזה של תל אביב

נפתח בשיר "בחום הזה של תל אביב" שכולם נוהגים לקרוא לו "פרחה במרצדס" הסיבה שבחרנו אותו ראשון כי הוא קופצני אנרגטי, שיר נוסטלגי שאנחנו אוהבים לשמוע כשאנחנו נוסעים באוטו ולא רק בתל אביב, אין נסיעה שאנו לא נזכרים בו בזכות הסוג של המכונית.

 

אבא גדול

השיר השני שבחרנו יצא לפני כשנתיים, ושם השיר הוא - "אבא גדול". השיר מדבר על האמונה לאל, על זעקת תפילה, שבעקבותיה אפשר לשמוע שבאמת הזמרת מתכוונת למה היא שרה, ואת החיבור שלה לאמונה.

 

למה לי

נמשיך לשיר "למה לי" הוא שיר יחסית חדש ממה שבחרנו לשים ברשימה זו. השיר זכה להצלחה רבה השיר מדבר על שברון לב, אבל הזמרת בחרה להעביר אותו בקצב טוב וקופצני מאשר דכאוני כצפוי לשירים על אהבה נכזבת. 

 

אתה תותח

השיר הבא ברשימה שלנו הוא "אתה תותח" בחרנו בו בזכות שהוא מזכיר לנו נוסטלגיה של שנות האלפיים המוקדמות, בזכות המילים והקצב שגורמים לנו להקדיש את השיר למישהו "תותח" שאנחנו מעריכים ואוהבים.

 

אהבה מעבר לפינה

נסגור בשיר "אהבה מעבר לפינה" בחרנו לשים בגלל שהוא מזכיר לנו את הטלנובלה הישראלית הישנה והאהובה "אהבה מעבר לפינה" שהזמרת ביצעה את השיר פתיחה שלו וגרמה לנו להתאהב.

 

 

תגובות