שפיטה: "אני לא מתייחסת לתגובות, איי לאב איט". צילום: קוקו

שפיטה: "אני לא מתייחסת לתגובות, איי לאב איט"

שפיטה - דמות הדיווה הערבייה ששיגעה את המדינה בפריים טיים ״הכוכב הבא״, מופיעה בפעם הראשונה על הבמה הגדולה ונותנת מופע שלא שוכחים בקלות ועל הדרך עונה לנו על מספר שאלות בראיון מיוחד

ביום חמישי האחרון שפיטה הופיעה בפעם הראשונה במועדון התיאטרון בתל אביב, לאחר שפרצה בעונה האחרונה של ״הכוכב הבא לאירוויזיון״. שפיטה התקבלה בציבור הרחב כדמות שנויה במחלוקת, כשרבים טוענים כי היא מבזה ולועגת לתרבות הערבית, בעוד שאחרים טוענים כי היא אחת הווקליסטיות הטובות שנראו לאחרונה, ושהיא עושה את עבודה נאמנה.

הגענו למופע החדש של הזמרת במועדון התיאטרון בעיר הגדולה, ושאלנו אותה מה ההרגשה להופיע לראשונה על במה כזו: ״אמייזינג! איך אפשר להרגיש אחרת, פחות טוב מזה?! תראי כמה אנשים באו, כמה אנשים רצו לבוא ולא היה להם כבר כרטיסים״. שפיטה אף סיפרה לנו כי היא לא מתכננת להוציא אלבום אלא להופיע ולהוציא שירים בנפרד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

באיחור קטן שפיטה עולה לבמה עם השיר היא פותחת בשירה האהוב ״Hello״ באווירה טובה וכיפית שגורמת לקהל להיכנס קצת יותר לדמות. היא ממשיכה אל ״Material Girl״ ו-“Bootylicius”, ואז אל ״Don’t talk to me ״, “Bittersweet Symphony” ו-“You Oughta Know״ שלא ממש מעוררים את הקהל אבל בכל זאת יש אווירה טובה וכיפית, למרות שהיא קצת תקועה.

ואז, החלה הדיווה ב״Diva״ וכולם נכנסו הרבה יותר חזק לעניינים. היא המשיכה עם הסינגל שלה - ״Broken״ שגרם לטירוף בקהל, כולם שרו, רקדו, שמחו, צחקו. שפיטה המשיכה לפנק אותנו ב״אל״ף בי״ת״, מיד לאחר מכן היא המשיכה ל״personal Jesus״ ול״black hole sun״, ואז הרעידה את המועדון עם “imagine” ו-“crazy”. הקהל עף עליה, והיא המשיכה עם השואו המדהים הזה- ל-“lioness” ו-״he ho״.

 

לקראת סוף ההופעה היה ניתן לשמוע בקולה מעט אכזבה שהכול נגמר, והיא גם ביטאה זאת במילים. לאחר מכן המשיכה לאחד מהשירים הכי אהובים ומוכרים שלה - ״אצא לי הצ׳וקה״, ושברה את המועדון לרסיסים עם התלהבות ענקית של הקהל ופשוט פאן מדהים והתרגשות ענקית. היא סיימה את ההופעה המדהימה הזו בכמה קינוחים אהובים במיוחד- ״karma police״ שסיפרה לנו שהוא השיר האהוב עליה. את שני השירים האחרונים ביצעה באהבה ענקית- “feeling good” ואת השיר ״goodbye״ שגרם לקהל להתלהב במיוחד ולהצטער שהמופע הענק הזה נגמר כל כך מהר.

© צילום: תומר גילת

שפיטה, האומנות שלך עוררה לא מעט סערות בארץ. איך את מתייחסת להערות היותר קטנוניות ופוגעניות?

״אני לא מתייחסת! אני מתה על זה! I tell them give me more, יאללה, עוד, עוד! מה, אני גזענית? יאללה, עוד! איי לאב איט!״.

איזה תגובות את מקבלת מהקהל הערבי?

״מתנות. הקהל הערבי שולחים לי מתנות כל הזמן. שמלות, דברים יקרים.. מה, הקהל הערבי מאוד אוהב. אנחנו עכשיו עובדים, סירייסלי, עובדים על מופע חדש- למגזר הערבי, ב-אני לא אספר לך, תבואי עם שכפ״ץ!״.

מה דומה בינך, כרותם שפי, לבין שפיטה?

״מייי? I never heard this name. שמעתי בעצם איזו אחת, רושם אחת, לא יודעת - מכוערת, גמדה, נכה.. איי דונט נואו. אני לא מתרכזת באחרות, אני מתרכזת בעצמי - אני מושלמת, מה זה!״.

השנה ראינו שיש יותר עלייה ופופולאריות לזמרים שהם מעין דמויות. עד כמה את חושבת שזה נכון להביא דמות ולא את מי שעומד מאחוריה? זה נובע מחשש אמיתי להופיע כפרסונה אמיתית או שזה סתם לפאן ולקטע?

״קודם כל- אני נגד! תבוא נקי לבמה, מה זה לעשות דמות?! מה זה.. זה פתטי! זה מגוחך! צריך לבוא מי שאתה לבמה! לייק מי! אני באה, נותנת את כל האמת שלי, ככה, לקהל! דיס איז מי! אני נגד!״.

איזה מסר תרצי להעביר לגולשי פרוגי?

״מסר! תאהבו את עצמכם, תגידו לעצמכם יעני שאתם יפים ומדהימים ומוצלחים ומוכשרים כי אף אחד לא יעשה את זה בשבילכם!״

תגיות
תגובות