הפתעה: טיילור סוויפט מוציאה שיר ומודיעה על אלבום. gettyimages.il/Kevin Winter

הפתעה: טיילור סוויפט מוציאה שיר ומודיעה על אלבום

בחודשים האחרונים האלבום השביעי של טיילור סוויפט היה אחד התעלומות הגדולות לפתרון בקרב המעריצים, והיום אנו יכולים סוף סוף לדעת את כל הפרטים ולחגוג את בואו של האלבום עם סינגל חדש, כל הפרטים

לפני כחודשיים טיילור סוויפט הפתיעה את כולנו כאשר שחררה את הסינגל הראשון מאלבומה השביעי בשם "ME!", שיר בשיתוף פעולה עם סולן להקת "פאניק! אט דה דיסקו" ברנדון יורי. השיר המדובר הגיע עם קליפ מושקע ומלא רמזים נסתרים לקראת אלבומה השביעי של הזמרת, התאוריות היו גדולות והיום (ו') אנו יכולים להגיד סופית כי חלק מהתאוריות צדקו, בחצות (שעון ישראל) סוויפט עשתה לייב בחשבון האינסטגרם שלה בה חשפה את שם האלבום, מספר השירים ואף תאריך יציאתו, ובנוסף הפתיעה כאשר חשפה את שם הסינגל שיצא לה היום - "You Need To Calm Down".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר החדש שיצא היום מדבר על איך סוויפט רואה הרבה אנשים בחברה שלנו ששמים הרבה אנרגיה ומאמץ לתוך שנאה ודברים שליליים. בנוסף, השיר עוקב אחרי נושא של אהבה עצמית ונשאר נאמן לזהותו מול השנאה והאכזריות. במהלך השיר מתייחסת סוויפט לתגובות פוגעניות באינטרנט, ומראה את תמיכתה בקהילה הגאה שמדברת לאורך השיר על גאווה, נטייה מינית וביטוי מגדרי. 

 

לדעתנו, השיר מצוין, טוב וכיפי לשמיעה. השיר מדבר על נושא רלוונטי לחיים שלנו. לא להתייחס למה שאנשים כותבים לנו ולהירגע, להישאר נאמן לאושר של עצמנו. אנו רואים בשיר זה שילוב של סוויפט הישנה וסוויפט החדשה, השיר דומה יותר לשירייה של סוויפט לפני מספר שנים - דבר ששימח אותנו מאוד. במהלך הלייב חשפה סוויפט כי לשירה החדש "You Need To Calm Down" ייצא קליפ מיוחד ביום שני הקרוב (17 ביוני).

האלבום החדש והשביעי של סוויפט עתיד לצאת בתאריך ה-23 באוגוסט ושמו הוא "Lover", באלבום יהיו 18 שירים שרובם מדברים על רומנטיקה או מערכת יחסים. את שם האלבום החלו המעריצים לנחש לאחר שבקליפ הזמרת היה ניתן לראות כיתוב של שם האלבום בקליפ המדובר. השמועות לגבי שירי האלבום ממשיכות לצוץ בעוד ששמועות על שיתוף פעולה בין סוויפט לקייטי פרי נשמע ומרגיש באוויר. אנו מקווים מאוד שמדובר במידע אמין.

 
תגובות