חוזרים ובענק: הלהיט הלטיני של שון מנדס וקמילה קביו. צילום מסך מיוטיוב

חוזרים ובענק: הלהיט הלטיני של שון מנדס וקמילה קביו

שון מנדס וקמילה קביו החליטו להפתיע את המעריצים ושחררו היום (ו׳) שיר חדש ומפתיע בסגנון לטיני, האם הם הצליחו לשלב בין הסגנונות?

בשנים האחרונות הז’אנר הלטיני הפך לפופולרי וחזק במוזיקה העולמית והמקומית. היום (ו׳) הזמר הקנדי שון מנדס וזמרת המוזיקה הלטינית קמילה קביו החליטו להתאחד שוב ביחד ולהוציא שיר חדש בסגנון לטיני. כזכור, השניים הוציאו ביחד שיר בעבר, לפני כ-4 שנים, בשם ״I Know What You Did Last Summer” והיום הם מוציאים את שירם החדש שם ״Señorita״. כזכור, לפני כשבע חודשים חשפנו כאן כי השניים עובדים על שיר חדש והיום השיר המדובר יצא.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר החדש מדבר על סיפור ההיכרות של זוג שלא יכול להתרחק אחד מהשני. את השיר מתחילה קביו כאשר היא שרה את הפזמון. "אני אוהבת שאתה קורה לי גברת (Señorita)". הגוון של קביו מלטף את הלחן - המוזיקה הלטינית זו המגרש הביתי של קביו אך איך מנדס יתמודד עם זה? מיד לאחר הפזמון הקצר שפותח השיר נכנס מנדס ושר את החלק שלו בשיר, ובמפתיע הוא צלח את האתגר. מנדס שילב את הז'אנר הרגיל שלו עם נגיעות לטיניות שעשו הבדל ענק והתחברו מצוין עם קולה של קביו בהמשך השיר.

 

לשיר מצורף קליפ שמספר את סיפור האהבה של הזוג, את הזוג משחקים מנדס וקביו. הופתענו מאוד מהקליפ, לעומת השיר הקודם של השניים השיר והקליפ יותר בוגרים מכל הבחינות, אישית ומוזיקלית. התגעגענו לשמוע את הקול שלהם ביחד ואנו שמחים שקיבלנו את זה עכשיו שהקיץ נפתח, השיר מתכתב בצורה טובה עם מה שהולך בתעשיית המוזיקה בימים אלה.

תגובות