בכורה: הגרסה החדשה של "כפולה" יוצאת לדרך!. צילום: באדיבות ערוץ KidZ

בכורה: הגרסה החדשה של "כפולה" יוצאת לדרך!

העונה הרביעית של "כפולה" (KidZ) תגיע בקרוב למסכים, וגולשי פרוגי זוכים היום (ה') לצפות בבכורה בגרסה מיוחדת שלא הכרתם

רגע לפני שהעונה הרביעית של הסדרה המצליחה "כפולה" מגיעה למסכים, ערוץ KidZ החליט ליצור רמיקס רשמי ומיוחד למיטב השירים מהסדרה ומי שנבחר ליצור את הרמיקס המדובר הוא לא אחר מאחד החברים הטובים של קירל, DJ גל מלכה. גולשי פרוגי זוכים לשמוע את הרמיקס ולצפות בקליפ המיוחד בבכורה לפני כולם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בין השירים שהוכנסו לרמיקס המיוחד אפשר לשמוע את שיר הנושא של הסדרה, "לא אכפת לי", "דלת מסתובבת", "מגילה בסוואג" ו"בלי קליטה" כשאת כולן מבצעת כמובן כוכבת הסדרה - נועה קירל. בנוסף נכללו לא מעט קטעים ממופע "כפולה", הפארודיה של קיסר ורחום ואף נרשמו כמה הצצות מיוחדות לעונה הרביעית בקליפ.

 

העונה הרביעית תספר על קים הנדריקס (נאיה פדרמן), הנערה החדשה בשכונה, אשר נכנסת בסערה לחייהם של נועה וחבריה והיא לגמרי מתכננת להישאר. קים מנסה להשתלט לא רק על קריירת המוזיקה של נועה, אלא גם על חיי האהבה שלה. היא מתקרבת מאוד לשחר (תובל שפיר), ולטעמה של נועה, אפילו קצת יותר מדי. הגעתה של קים היא לא הדבר היחיד המסתורי שקורה בעונה החדשה: אביה של קים, רוג'ר הנדריקס (אביעד בנטוב), מתכנן את הטיסה הראשונה אי פעם לחלל בחללית תיירים וההמראה אפופת מסתורין.

באה לעשות בלאגן
באה לעשות בלאגן © צילום: באדיבות ערוץ KidZ

כל זה בנוכחות של מוקיון שטני - אדם המתנהל מאחורי הקלעים וזומם לפגוע בשחר ובכל מי שיקר לנועה. לאורך העונה נועה תחווה שברון לב אבל גם ניצנים של אהבה חדשה, ותיקרע בין שני הבחורים המטלטלים בחייה – גור ושחר. את המסע שלה ילוו כל החברים והשותפים האהובים, שכל אחד מהם ייקח חלק בחקירה ויתמודד עם עלילה מסקרנת משלו.

 "כפולה 4" תעלה ב-1 ביולי בערוץ KIDZ לצופי yes ו-HOT

תגובות