Fun fact: העובדות שלא ידעתם על דואה ליפה. gettyimages.IL/Gareth Cattermole

Fun fact: העובדות שלא ידעתם על דואה ליפה

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אומן מוכר בתעשיית הבידור. והשבוע - דואה ליפה

בשנתיים האחרונות הזמרת דואה ליפה ביססה את מעמדה כזמרת מוערכת בתעשייה העולמית. אך האם אתם יודעים עליה הכל? אספנו מספר עובדות שאולי לא ידעתם על הזמרת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עובר במשפחה

אביה של ליפה - דוקאג'ין ליפה הוא גם מוסיקאי וייסד פסטיבל מוזיקה שנקרא "סאני היל פסטיבל" בקוסובו. נראה כי אביה של הכוכבת הוא מעריץ גדול של הזמרת כי בחשבון האינסטגרם שלו הוא משתף סרטונים רבים שלה שרה.

כריס מרטין כתב באלבומה של ליפה

הזמרת פגשה את סולן להקת קולדפליי בהופעה במיאמי והמפגש של השניים הסתיים ביצירת שיר אחד מאלבומה של ליפה בשם "Homesick". ניתן לשמוע את מרטין בשיר עושה קולות רקע. 

 

היא עזבה את הבית בגיל 15

ליפה נולדה בקוסובו אך כשהייתה בת 15 עברה ללונדון והייתה שותפה בדירה עם כמה חברים, היא עברה ללונדון מתוך רצון ליצור קריירה מוזיקלית בבריטניה. דבר שבסופו של דבר הצליח לה כי בזכות המעבר דואה החלה לבנות את שמה ולפתח את הקריירה שהיא נמצאת בה היום.

העלתה קאברים ליוטיוב

כמו אומנים רבים בשנים האחרונות כמו שון מנדס ואליסיה קארה, גם הסטארית העלתה קאברים ליוטיוב שהפכו לויראלים. אחד השירים היפים שהזמרת עשתה להם קאבר הוא "I Would Rather Go Blind" של אטה ג'יימס.

 

מקום חמישי בהשמעות

ליפה היא האישה החמישית ברשימת הנשים הכי מושמעות באפליקציית ספוטיפיי. לפניה ניתן לראות את אריאנה גרנדה, בילי אייליש, ליידי גאגא והאלסי.

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו עבורכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

קעקוע משותף עם מעריצה

מעריצה ספרדייה הגיעה לליפה וסיפרה לה כי יש להן אותו קעקוע על הכתף, כך שלמעשה לליפה ולמעריצה יש קעקוע משותף אותו הן חולקות.

אלבום אחרון

בימים אלה עובדת ליפה על האלבום האחרון בקריירה שלה כך היא כתבה לאחרונה בחשבון הטוויטר שלה, אנחנו לגמרי עצובים.

 

 

תגובות