הרשימה הנוצצת: קבלו את המועמדים לטקס ה-VMA. צילומים: אינסטגרם, יוטיוב, gettyimages.IL/Rich Fury

הרשימה הנוצצת: קבלו את המועמדים לטקס ה-VMA

בעוד כחודש ייערך טקס פרסי ה-VMA השנתי של MTV. מי הם המועמדים הגדולים של השנה בקטגוריות השונות? קבלו!

טקס פרסי ה-VMA הוא טקס מהותי בחייהם של כוכבי התעשייה הבין לאומית וזאת משום שמדובר בטקס שמעניק לזוכים בו 'צל"ש' על פועלם בתעשיית המוזיקה והוקרה עליה. בכל שנה ושנה, הטקס היוקרתי והכי טרנדי בעולם מצולם בלייב. כמעט בכל שנה, נוצרות שערוריות חדשות שעומדות בלב השיח העולמי לאחר הטקס כמו למשל, התפרצותו של קנייה וסט במתן פרס לטיילור סוויפט לבמה וחטיפת הפרס מידה, בטענה שהוא מגיע לביונסה (שהיווה כטריגר בנוגע לריב המתוקשר בין סוויפט לקארדשיאנס). כל מה שנותר לנו, הוא לנסות לנחש מי ייזכו בתארים הנחשקים ומי יעמדו בלב הסערות של עולם המוזיקה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קליפ השנה 

בקוטגוריית קליפ השנה מועמדים הקליפים 'You need to calm down' של טיילור סוויפט,'Sucker' של האחים ג'ונאס שחזרו אלינו בקאמבק, 'A lot','Old town road','Bad guy' והקליפ לשיר 'thak you ,next' - הקליפ שאנו חושבים שיזכה בתואר וזאת משום ההצלחה המטורפת שלו בשנה האחרונה.

 

אומן השנה

המועמדים בקטגוריה יוצרים בפנינו דילמה אמיתית. מדובר בכוכבים מוכשרים אשר בלטו במיוחד בשנה זו. מי הם המועמדים? אין ברשימה זו הפתעות. קארדי בי, אריאנה גרנדה, שון מנדס, ביילי אייליש, האחים ג'ונאס והאלזי. בשנה האחרונה, ביילי אייליש פעלה רבות ובלטה במיוחד בעקבות שחרור האלבום השני שלה והפיכתה לחלק מהמיינסטרים תוך שמירה על האותנטיות שלה בצורה מעוררת השראה, כך שלא נתפלא שתזכה בתואר הנחשק.

בילי אייליש
בילי אייליש © אינסטגרם

פריצת השנה

השמות אמנם חדשים לנו, אך עדיין מוכרים ואהובים. ליזו, ביילי אייליש, רוזליה, אווה מקס, ליל נס X, וגם H.E.R מופיעים ברשימה הרעננה הזו. כפי שציינו לפני כן, בעיניינו ביילי אייליש היא אומנית השנה אך היא יחסית חדשה בתעשייה ועם זאת, ליזו לעומתה חדשה וגם מוכשרת לא פחות. כאן נוצרת תחרות בין השתיים אך את כבוד הענקת התואר לכוכבים ברשימה זו, ניתן לשופטי הטקס והקהל לעשות. 

שיר השנה 

ובקטגוריית שיר השנה המועמדים הם:"thank you,next" ,"In my feelings","Sucker" ,"Shallow" ,"Old town road","You need to calm dwon". כפי ששמתם לב, מצויינים פה שירים מדהימים בין אם במהותם ובין אם בהצלחתם בקרב האוזן העולמית. אנו מאמינים כי השירים הללו נמצאים ברשימה ומועמדים לשיר השנה לא סתם כך. ובנוגע לשיר שיזכה? כל שיר שנמצא שרשימה זו הוא מועמד ראוי שיכול לזכות בתואר הנחשק של השנה.

 

שיתוף הפעולה של השנה 

"me!","Old town road","I dont care","Shallow","Boy with luv" וכמובן שהשיר "Seniorita" מועמדים לשיתוף הפעולה הטוב ביותר של השנה. ובכן, מדובר בלהיטים בלתי נשכחים, אהובים ומדהימים שכולנו מכירים ואוהבים. יש מצב לתחרות קשה בין בראד וליידי לבין שון וקמילה שהביאו מנה רומנטית ענקית, כל אחד בשירו.

BTS
BTS © יוטיוב

ריקוד השנה

“Call You Mine” ,“Solo”,“Taki Taki” הם שירים אשר מועמדים לריקוד השנה. מדובר בשירים מקפיצים, כפיים, אנרגטיים והכי חשוב-אהובים עלינו במיוחד. כמו כן, ישנם גם השירים Say My" Name" Happier”, “Electricity שגם הם,אהובים עלינו לא פחות משאר הלהיטים ברשימה הזו.

השיר הלטיני של השנה

“Secreto”,“MIA” ,“I Can’t Get Enough”,“Con Calma” ,“Mala Mía”,“Con Altura” הם שירים לטיניים מהשורה הראשונה. לא פלא שהם מועמדים בטקס נבחרי ה-MTV. שירים לטיניים שגורמים לנו לקפוץ מהמקום ולרקוד בחדר שלנו. מה השיר האהוב עליכם? 

סלינה גומז
סלינה גומז © צילום מסך מיוטיוב

שיר הרוק של השנה

“Love It If We Made It” ,“Bishops Knife Trick” ,“Natural” ,“Low” ,“High Hopes” ,“My Blood” - הם שירי הרוק המועמדים השנה לקטגוריית שיר הרוק של השנה. 

שיר ה-היפ הופ של השנה.

“Rule the World”, “a lot”, “Money”, “Higher”, “Old Town Road”, “SICKO MODE” שירי ההיפ הופ הללו שיגעו אותנו במהלך כל השנה, ועכשיו הם מועמדים לתואר שיר היפ הופ השנה בכבוד רב. שמתם לב לכמות הפעמים שהשיר “Old Town Road” הועמד לתואר כלשהו בכל קטגוריות הטקס? 

קארדי בי
קארדי בי © אינסטגרם

שיר פופ השנה 

“Easier”, Please Me”, “bad guy", “Talk”, “thank u, next”, “Sucker”, “You Need to Calm Down” הם שירי הפופ המובילים השנה אשר מועמדים לתואר שיר פופ השנה. במקרה זה, אנו שמחים ששפיטת הסינגל המנצח לא נמצאת בידינו וזאת משום שהשירים מעולים והבחירה קשה ביותר.

לסיכום. שנה זו הייתה פורייה במוזיקה טובה וגדושה בלהיטים שיזכרו לנצח. כל שנותר לנו הוא לחכות לתוצאות הטקס ולשירים שיצאו בשנה הקרבה ולקוות שהאמנים האהובים עלינו לא יאכזבו אותנו וישארו ברמת השירים של שנת 2019!  

טקס ה-VMA ישודר בלייב ביום שני, ה-26.8 בערוץ MTV.

 

 
תגובות