הבטיח וקיים: בון ג'ובי חזר לכבוש את תל אביב. צילום: שלומי פינטו

הבטיח וקיים: בון ג'ובי חזר לכבוש את תל אביב

אמש (חמישי), עלה בון ג'ובי עם להקתו על בימת פארק הירקון מול 44 אלף אנשים וכבש שוב את תל אביב. ביקורת הופעה

במעיל שחור-אדום רוקיסטי, עלה בון ג'ובי עם להקתו על בימת פארק הירקון והוכיח לכולם שבכל גיל הוא רוקסטאר אמיתי. עם המון כריזמה, חן והומור הוא הוביל את מופע הסיום של הטור העולמי של הלהקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

המופע, בן השעתיים, כלל שירים מהאלבום החדש לצד להיטים מכל הזמנים כמו: "Born to be my baby", "You give love a bad name", "Runaway", "Have a nice day וכמובן - "It's my life".

© צילום: שלומי פינטו

לאחר שביצע מספר להיטים והרים את הקהל (זאת למרות בעיית הסאונד הקלה שתוקנה לאחר מכן), ג'ון בון ג'ובי הפך ליותר רך ורומנטי, הוריד את הג'קט הרוקיסטי והחליף אותו בג'קט ג'ינס והכניס אותנו בהצלחה יחד איתו אל סוג אחר של אווירה.

© צילום: שלומי פינטו

כשביצע את "Bed of roses", הזמר האגדי העלה לבמה מעריצה אחת, שכנראה לא תשכח את הערב הזה כל חייה. עם חיוך וורד ביד, הוא רקד איתה על הבמה וכבש את לב כל הבנות בקהל. את ההופעה חתם בון ג'ובי עם השיר "Bed medicine". אבל, לאחר מספר דקות ארוכות חזרה הלהקה לבמה לשני שירי הדרן נוספים להם חיכה הקהל בקוצר רוח - "Always" ו-"Livin' on prayer".

© צילום: שלומי פינטו

בון ג'ובי עשה זאת ובגדול, הכוכב הופיע כאן לפני מספר שנים והבטיח לשוב - וזה לגמרי היה שווה את זה. בון ג'ובי כבש את תל אביב והביא איתו קלאסיקות מעולות שבוצעו כמו שרק הוא יודע לבצע ויחס מעולה לקהל.

 

 
תגיות
תגובות