Boyfriend: אריאנה גרנדה בסינגל חדש. צילום מסך מיוטיוב

Boyfriend: אריאנה גרנדה בסינגל חדש

לאחר שנה מלאה בעשייה שכללה אלבום חדש, טור והמון הפתעות, אריאנה גרנדה משתפת פעולה עם ההרכב ״Social House" וחוזרת עם להיט קיצי וחדש בשם ״Boyfriend"

זו ללא ספק השנה של אריאנה גרנדה. ממש לא ממזמן, היא הוכרזה לאמנית עם הכי הרבה מועמדויות בטקס היוקרתי 'VMA' יחד עם טיילור סוויפט וכבר, מחליטה להוציא סינגל חדש בשיתוף פעולה עם ההרכב המוזיקלי' Social House' ולהצדיק את המעמד. היום (ו׳) היא חוזרת עם סינגל קיצי ומרענן,שנכנס לארסנל הלהיטים האיקוניים שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אל שם השיר ״Boyfriend", נחשפנו לראשונה כאשר גרנדה החליטה לפרסם בחשבון האינסטגרם שלה תמונה עם הכיתוב ״U ain't my boyfriend", או בתרגום חופשי ״אתה לא חבר שלי״ ויממה לאחר מכן, חשפה בפנינו גם הצצה לקליפ המושקע. את הסינגל החדש כתבה אריאנה גרנדה ביחד עם "Social House", ופעם נוספת אנחנו נחשפים לכשרון הכתיבה הבלתי פוסק של גרנדה, לאחר שחשפה אותו גרנדה באלבומה האחרון.

אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה © צילום מסך מאינסטגרם arianagrande@

כשנשאלה על הסינגל סיפרה גרנדה כי היא מרגישה שהנושא של השיר ״Boyfriend" הוא נושא שלדעתה רבים יוכלו להתחבר אליו, לדעתה אנשים רוצים להרגיש נאהבים אבל לא להימצא במערכת יחסים, להתחייב או להיות מסורים  למערכת יחסים באופן מלא. היא הוסיפה ואמרה שהיא רצתה ליצור שיר מהנה וכיפי שיגרום לנו להרגיש  אוהבים ונאהבים, ללא פחד מפגיעה או חוסר אמון. מה שלגמרי הופך אותו לשיר הקיץ המושלם! כזה שמאפשר לנו להתחבר אליו, ליהנות ולשכוח מהפחדים.

 

בקליפ המצורף, ניתן לראות שאריאנה לבושה בלוקים מיוחדים של מותג האופנה האיטלקי  'ז׳יבנשי', לאחר שפורסם כי אריאנה היא הפנים החדשות שלו. בנוסף, הקליפ צולם בסגנון של סרט, עם עלילה לאורכו וחלקים של  הומור, רצינות ואפילו אקשן! צעד שהיה יכול להראות מפתיע מאוד מצד זמרים אחרים בתעשייה, אבל לא מצידה של גרנדה, קליפים מיוחדים בעלילה הם לגמרי התחום שלה, אנחנו פשוט מתאהבים בה בכל פעם מחדש!

 

 
תגובות