שרפה את הבמה: ג'יי לו עושה בית ספר לכולם. צילום: ארז עוזיר

שרפה את הבמה: ג'יי לו עושה בית ספר לכולם

ג'ניפר לופז מדגימה איך אמן בינלאומי צריך לתת הופעה, כשהיא מרימה באוויר עשרות אלפים של מעריצים בפארק הירקון בתל אביב - הצצה מקרוב למסיבה הכי שווה בעיר. ביקורת

המסיבה של ג׳יי לו. זוהי הכותרת של סיבוב ההופעות של ג׳ניפר לופז, הלוא היא הזמרת הלטינית המצליחה בעולם. וכיאה לתואר שכזה, אין ספק שזו הייתה המסיבה הכי לוהטת בעיר. בפארק הירקון בתל אביב, כש-57 אלף אנשים בקהל, עם שלל תלבושות, משלחת רקדנים עצומה, אינספור אנשי במה, ואפילו ביתה הקטנה בשמלה תואמת. ג׳יי לו מתזזת על הבמה בבגדים מינימליים שחושפים את שרירי הבטן המדוברים, ושרה בקולי קולות עם קול גדול ואנרגיה שלא נגמרת לאורך כל ההופעה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בימים בהם אגדות מוזיקה נתפסות מזייפות על במות גדולות (היי מדונה), או לא מצליחות להגיע לגבהים ווקאלים כפי שנהגו להגיע בעבר (היי בון ג׳ובי), ג׳ניפר שורפת את הבמה בגיל חמישים, ולא מאכזבת אף אחד. קטעי משחק ומונולוגים מרגשים גם הם ניתנו על הבמה, (והיו קצת מיותרים אם אתם שואלים אותנו..) כשהדיווה מדברת מול קהל של חמישים אלף אנשים על הניסיון, הגיל, האימהות, המעריצים, וחותמת במסר הברור ״אתם בלתי ניתנים לעצירה. אתם יכולים לעשות כל מה שתרצו״. עוצמה נשית התפרצה מהזמרת, כשנדמה כי ג׳יי לו אכן מאמינה למסרים שהיא מעבירה. היא מלאה בעצמה - לעומת המון זמרות שמתיימרות למכור פמניזם אבל מפחדות מהצל של עצמן, ולא מפחדת לשאת על כתיפייה את רעיון הפימיניזם הנשי.

 © צילום: ארז עוזיר

בתחילת ההופעה, ג׳ניפר הציגה לכולם מאין היא הגיעה - ולא שכחה להזכיר שהיא ג׳ני מהבלוק. עם גישה לוחמנית וקוליות אלגנטית - ג׳יי לו עוררה בקהל נוסטלגיה אמיתית. בהמשך ההופעה ג׳ניפר התהדרה בשמלה אדומה ודרמטית - כשהיא מבצעת בלדות ספרדיות ושירים מן הסרט ״סלינה״ בו כיכבה כשהייתה רק בת 26. את ביתה היא מעלה לבמה לדו קרב ווקאלי שלא משאיר אף אדם אדיש בקהל. 

© צילום: ארז עוזיר

החלק לו כולנו חיכינו הגיע לקראת הסוף, ובו הזמרת מרימה את הקהל על הרגליים ומזכירה לכולם שיש פה "דור חדש של אנשי חגיגות". עם פירוטכניקה מרשימה וקטעי וידיאו ארט באווירה מתאימה, ג׳יי לו חתמה את הופתעה עם הלהיטים הגדולים והאהובים שלה ״On the floor” ו-"Dance again” וגרמה לכולנו להזיע. לצלילי שירת ״היום יום הולדת״ מהקהל (כי אי אפשר היה להתעלם מחגיגות החמישים המוגזמות) הזמרת יורדת מהבמה, אסירת תודה לכולם ומציגה את הקאסט שעטף אותה והפך את ההופעה למושלמת. אין ספק כי ג'ניפר לופז הצדיקה כל כרטיס שנקנה ונתנה את הנשמה ומלוא עוצמתה על הבמה, מה שהפך להיות דבר די נדיר בתקופה האחרונה. ג'יי לו - אין ספק שיש לך את המסיבה הלוהטת של השנה!

תגובות