יפים מתמיד: הקליפים עם האיפור הכי מטורף. צילום מסך מיוטיוב

יפים מתמיד: הקליפים עם האיפור הכי מטורף

איפור הוא חלק בלתי נפרד מקליפ מוזיקלי, איזו קליפים זכורים ביותר בעקבות האיפור אשר מוצג בהם? הכנו רשימה מיוחדת

אם אתם אוהבים איפור ומוזיקה הכתבה הזו נכתבת בשבילכם, איפור משפיעה בצורה מיוחדת על קליפים רבים ומשפיע על טרנדים בעולם האיפור והביוטי. הנה רשימה של מספר קליפים שהשפיעו על עולם האיפור והפתיעו אותנו בצפייה ראשונית בקליפ.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"Wild Thoughts" - ריהאנה ודי ג'יי חאלד

השיר "Wild Thoughts" שוחרר לפני כשנתיים וזכה להצלחה רבה. הוויב של השיר מצוין וכיפי אך מה שהכי תפס לנו את העין בקליפ הוא השילוב באיפור של ריהאנה של צללית בצבע כחול עמוק ואודם אדום. השילוב העוצמתי חוזר על עצמו מספר פעמים בקליפ ולגמרי עשה את הקליפ כולו. לפעמים נדמה כי ללא האיפור הקליפ לא היה אותו הדבר.

 

Dark Horse - קייטי פרי

אי אפשר את הרשימה הזו בלי הקליפ לשיר "Dark Horse" של הזמרת האהובה קייטי פרי, הקליפ הוא בסגנון מצרים העתיקה וגם לוקי האיפור המתחלפים של פרי מושפעים מזמן המתואר בקליפ. איילנר מודגש ואיפור עיניים חתולי כהה. אנו לא יכולים להפסיק להסתכל על האיפור המדהים שמתחלף בקליפ ולגמרי השאיר חותם בתחום הביוטי.

 

 'Kill This Love' - בלאקפינק

להקת הקיי פופ בלאקפינק בשירם "'Kill This Love'" מציגות את לוקים שונים של איפור אך שניים מהם זכורים ביותר, צללית בצבע אפרסק עם קו נצנצים דק אנכי באמצע העפעף הוא לא משהו שרואים בכל קליפ ולוק האיפור הזה ללא ספק בלתי נשכח. מיד לאחר לוק האיפור הזה במהלך הקליפ ניתן לראות איילנר עווה בצבע ורוד פוקסיה שהפתיע אותנו לצד המוזיקה הטובה של הלהקה.

 

Bounce Back - ליטל מיקס

הקליפים המוזיקלים של הלהקה הבריטית ליטל מיקס ידועים באיפור הנועז השופע בהם אך בקליפ האחרון של הלהקה לשיר "Bounce Back"  הבחנו לוקי איפור מרשימים. מסקרה ואיילנר בצבע כחול-תכלת, לוק מיוחד ושונה ממה שאנו רגילים לראות בקליפים שונים. ועוד לוק זכור ניתן לראות את האיילנר הענק בצבע ורוד עם קווי מתאר שחורים שהטריף אותנו ביצירתיות שלו ובהוספתו לקליפ המיוחד.

 

Bad Blood - טיילור סוויפט וקנדיק לאמר

מסיימים את הכתבה עם קליפ אחרון שזכור במיוחד בזכות האיפור בו עם "Bad Blood". מכל השירים של סוויפט ניראה כי בקליפ במדובר האיפור היה נוכח ביותר והרשים אותנו בצורה יוצאת דופן. איפור שמייצג את המלחמה והכוח בנשים בקליפ ביחד עם האודם האדום הקלאסי שסוויפט מוכרת איתו. האיפור מעצים בקליפ וחלק בלתי נפרד ממנו.

 
תגובות