הגיע הזמן: בילי אייליש מביסה את ליל נאס אקס. אינסטגרם

הגיע הזמן: בילי אייליש מביסה את ליל נאס אקס

לאחר שבירת שיא ומיליוני השמעות מסביב לעולם הלהיט ״Old Town Road” מסיים את שליטתו ונותן את הבמה ללהיט של בילי אייליש. כל הפרטים

כבר 19 שבועות שהלהיט הענק ״Old Town Road” של ליל נאס אקס ובילי ריי סיירוס שולט במצעד ״Hot 100״ של בילבורד, אך היום (ג׳) פורסם כי בפעם הראשונה מזה קרוב לחצי שנה השיר יורד למקום השלישי במצעד ומי שתופסת את המקום הראשון ושוברת שיא על הדרך זו הזמרת הצעירה בילי אייליש עם שירה המצליח “Bad Guy” שיצא לפני כארבעה חודשים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אייליש הצעירה עוד לא בת 18 והפכה לסנסציה בחודשים האחרונים, שירייה הייחודים הפכו אותה לזמרת הייחודית של התקופה בכל שירי הפופ החרושים והייחודיות שלה אכן משתלמת. מלבד ההישג המטורף של ״להדיח״ את הלהיט הגדול של התקופה לאחר 19 שבועות בראש המצעד, אייליש היא ילידת שנות ה2000 הראשונה שהגיעה לראש המצעד המדובר ואכן מדובר בשבירת שיא.

 

ליל נאס אקס מפרגן לבילי בציוץ מיוחד שם כותב:"מזל טוב בילי אייליש!! זה מגיע לך!!". בהמשך הרשימה ניתן לראות את שון מנדס וקמילה קביו עם הלהיט הענק שלהם “Señorita״ במקום השני, את ליזו עם השיר ״Truth Hurts” במקום הרביעי, קאליד עם השיר ״Talk” במקום החמישי ועוד.

תגובות