fun fact: העובדות שלא ידעתם על חאליד. צילום מסך מיוטיוב

fun fact: העובדות שלא ידעתם על חאליד

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע, חאליד

אם השם חאליד לא מוכר לכם, כנראה שהייתם תקועים בתוך קרחון משנת 2018. חאליד, בסך הכל בן 21 הצליח לכבוש את עולם המוזיקה תוך שלוש שנים כשפרץ עם הסינגל האהוב "Location" ומאז טלטל את קהל המעריצים שלו בכל פעם ששיחרר שיר חדש שהעלה את הרף שלו בצורה מרשימה ביותר. והפעם, כמה עובדות שלא ידעתם עליו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כוכב נולד

כידוע, פרץ חאליד בשנת 2018 לתודעת הציבור בהיותו בן 18 בלבד עם הלהיט "Location" שכתב והקדיש לבחורה שרצה להרשים. אמנם היחסים בינהם לא צלחו אך הקריירה שלו נסקה לגבהים בלתי ייאומנים כאשר לא אחרת מקיילי ג'נר העלתה סטורי בו השיר של חאליד ברקע. החל מרגע זה, חאליד הפך לסנסציה בין לאומית  וכל זה התרחש, ביום האחרון ללימודיו. (אחלה דרך לסיים את כיתה י"ב לא ?!)

screenshot_39
screenshot_39

נצחי

אם תהיתם מה הוא מקור השם של הזמר, אנחנו כאן בכדי לפצח לכם את התעלומה. כצפוי, מקור השם של הזמר האהוב לקוח מהשפה הערבית ומשמעותו הוא: נצחי. שם בעל משמעות שמתגלגל טוב על הלשון, מה צריך יותר מזה? נראה כי חאליד נולד למען הבמה והוא כאן בכדי להישאר וליצור לנו מוזיקה שתדבר אלינו, מוזיקה נצחית.

בית מוזיקלי 

אמנם חאליד העיד על עצמו שלא יודע לנגן על אף כלי, אך אין זה אומר כי אין לו רקע מוזיקלי. כפי שאמר, בשנות התשעים אמו של חאליד, ניסתה את מזלה כמוזיקאית אך בעקבות העובדה כי גרושה, אביו של חאליד נהרג, לא יכלה לפרנס את בנה ולכן עזבה את חלומה והקדישה את חייה למען בנה.

screenshot_39
 

בית על גלגלים 

קנטקי, ניו-יורק ואפילו גרמניה, היוו לחאליד כבית במהלך השנים וזאת בגלל הקריירה הצבאית של אמו. במהלך השנים חאליד ואמו חיו 'על גלגלים' בעקבות העובדה כי אמו הינה אשת צבא והייתה צריכה לעשות המון רילוקיישנים בעקבות דרישות העבודה. כידוע, אמו היא אם חד הורית אשר הייתה צריכה לפרנס את בנה בכוחות עצמה וזאת מאחר שאביו של חאליד, נהרג בתאונת דרכים. 

screenshot_39
 

אהבה של אמא 

לאחר שהקדשנו את שתי העובדות האחרונות לאמו של חאליד, נספר כי יחסיהם מרגשים אותנו עד מאד. כאשר שאלו את חאליד על מי היו ההשפעת שלו בתחום המוזיקה אמר שצ'אנס, פרנק אושן וגם כוכבי פופ כמו לורד השפיעו על הטעם שלו אך,ההשפעה הכי גדולה על הכיוון המוזיקלי שלו היא לא אחרת מאמו. עכשיו נשאלת השאלה, עד כמה אדם יכול להיות כזה מקסים? 

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו עבורכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

בשבוע שעבר העובדה השנייה הייתה נכונה, ג'יי זי מצא את ריהאנה במקרה והחתים אותה.

חאליד שיתף פעולה עם מספר בלתי מבוטל של אמנים כמו שון מנדס, אד שירן, בני בלנקו, האלזי, ביילי אייליש ועד רבים.. 

חאליד השתתף בסרט הוליוודי שתכף יעלה על האקרנים 

 
תגובות