סיכומוזיקלי: הראל סקעת משחרר את הלהיט מהאינסטגרם. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: הראל סקעת משחרר את הלהיט מהאינסטגרם

עוד שבוע הסתיים לו ואיתו שירים רבים וחדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית, אספנו אותם ממש בשבילכם. והפעם: השירים המדהימים שנגעו בנו, השיר החדש של ה"טיק טוק" והלהיט של הראל סקעת יוצא לדרך רשמית

גם השבוע, אספנו לכם את השירים החדשים שיצאו במוזיקה הישראלית - מה הם השירים שהרימו לנו ומה הם השירים שהמיסו לנו את הלב? האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

חגית סאסי - גלים גבוהים

עם קול נוגה ומלאכי, לחן שליו ומילים מדויקות שנוגעות במקומות הכי רגישים ורכים בנפש, הצליחה חגית סאסי לגרום לנו לעור ברווז כבר במשפט הראשון בשיר "גלים גבוהים". לא נוכל להסביר את התחושה שהשיר העביר בנו, אך נאמר כי אם תאזינו לו תבינו למה כל כך התאהבנו. במקרה הזה, המוזיקה מדברת בעד עצמה.

לסיכום: התאהבנו. ★★★★★

 

אוהב חממה - לא אכפת לך כלום

הזמר הצעיר, אוהב חממה, שיחרר השבוע שיר ייחודי בשם "לא אכפת לך מכלום". כבר משם השיר ניתן להבין במה הוא עוסק, פרידה של בני זוג בה בת הזוג נהייתה אדישה לאהובה ש"לא אכפת לה מכלום". מעבר לתוכן השיר העמוק והמרגש, קולו של חממה והלחן מתאימים למילות השיר כמו כפפה ליד. נראה כי מדובר בשיר שקשה שלא לאהוב. ממליצים לכם להאזין לו!

לסיכום: הכי מרגש!★★★★

 

הראל סקעת - מה שתרצה להיות

בסוף השבוע שעבר ואחרי שנתן הצצה לפני למעלה מחצי שנה באינסטגרם שלו לשיר שכתב לבנו ארי, החליט הראל סקעת, בעקבות ההצלחה של השיר ברשת ובקשות חוזרות מצד הקהל, לשחרר את השיר במלואו יחד עם קליפ, והתוצאה? צמרמורת. הקול של סקעת מרגש אותנו כל פעם מחדש ולוחץ על הנקודות המדוייקות, המילים של השיר הזה נותנות תחושה של חלום ואהבה אינסופית. כל דבר בשיר עשוי פשוט ותמים - ולא צריך יור מזה כדי להצליח. מדובר בבלדה שקטה שלא מכוונת להתפוצץ וזה בדיוק מה שמייחד אותה ושומר אותה נפלאה כמו שהיא. רק נזכיר שכבר בראיון לפרוגי, סיפר סקעת כי הוא ככל הנראה ישחרר את "מה שתרצה" לאור.

לסיכום: אפשר לעשות בייביסטר על ארי? ★★★★★

 

אור פניך - אלעד גיל בר

בעוד אנו נמצאים בעיצומם של עשרת ימי תשובה, שיחרר אלעד גיל בר שיר שנוגע ביחסים של האדם עם אלוקים, בעת הזמנים המאתגרים, הרצון ש״אבא״ יהיה לצד המאמין והמאמין לצד האל. מדובר בשיר מרגש שגורם לנו להיכנס לאווירת יום כיפור, אוירה נקייה וצחורה. שיר לימים אלו.

לסיכום: פגע בול!★★★★

 0

כוכבי הטיק טוק שואו  - "טיק טוק"  

כוכבי האפליקציה הכי קצבית, חררו אתמול (ה') את שיר הנושא של המופע המשותף שלהם בסוכות. מדובר בשיר שמתמקד במכוון בביט ובקצב שיגרום לכם לזוז ולעשות טיק טוק לשיר הזה בעצמו. רק נזכיר שמי שרוצה לזכות בכרטיס זוגי במופע יכול לעשות זאת דרך האינסטגרם של פרוגי!

לסיכום: זזנו! ★★★★

 

 

 

 

תגובות