מוזיקה בסוכה: מיילי סיירוס תחדש. צילום מסך מיוטיוב

מוזיקה בסוכה: מיילי סיירוס תחדש

חג סוכות הגיע ובדיוק בגלל זה הכנו לכם בכל יום בחג את הזמרים שהכי היינו רוצים לארח בסוכה שלנו ולשיר איתם יחד את הלהיטים שכולנו אוהבים. והפעם, מיילי סיירוס

מיילי סיירוס היא אחת הזמרות המצליחות ביותר בעולם, היא אחראית על לא מעט מהלהיטים הבולטים ביותר של העשור האחרון ודאגה לספק למדורי הרכילות המון עבודה לאורך השנים. לאחרונה היא החליטה להירגע מעט, לחזור הביתה, למוזיקה פחות פרובוקטיבית ויותר אוטנטית ונראה שהשינוי עושה לה טוב. כל ההתחדשות והרוגע הזה הוא בדיוק מה שאנחנו רוצים בסוכה שלנו, משפחתיות, אהבה והתחלות חדשות וטובות יותר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כבר בתור ילדה צעירה כולם צפו לה עתיד מזהיר. תחילה, בגלל הייחוס המתבקש לאביה בילי ריי סיירוס, זמר קאנטרי בקנה מידה עולמי, ומאוחר יותר בעקבות פריצתה לעולם המשחק כשהובילה את קומדיית המצבים האייקונית של דיסני ״האנה מונטנה״. מאז היא הספיקה לחולל לא מעט תהפוכות, כמו רבות מכוכבות דיסני גם היא רצתה לחמוק מתדמית הילדה הטובה והעדינה שכולנו הכרנו, יצאה למרד נעורים והחלה לדבר ולהציג באופן מוחצן על נושאים שלא תאמו את קהל המעריצים שלה ( שבאותה התקופה הורכב בעיקר מבנות צעירות) והימם את העולם.

 

אמנם נודה כי תמיד אהבנו את המוזיקה שסיירוס יצרה אך פחות את המסרים הפרובוקטיביים והמוחצנים שהועברו בקליפים וההופעות שלה. לשמחתנו המרד חלף וקליפים כמו ״We Can’t Stop” התחלפו ב “Malibu” והכעס בשיריה הוחלף ברגיעה, נראה כי הבינה שתשמיץ הילדה הטובה לא נוראית כמו שנהגה לחשוב בעבר. ככה בדיוק נרצה לחגוג את החג שמגיע מיד אחרי ראש השנה, בהתחדשות, שלווה, התחדשות וצמיחה.

 

בשנים האחרונות סיירוס עשתה המון, בסוף השנה הקודמת ביתה הפרטי בעיר מליבו נשרף יחד עם אלפי בתים אחרים, והיא אף התחתנה בסודיות עם השחקן ליאם המסוורט אחרי זוגיות ארוכה. מאז השניים כבר נפרדו ובעוד המסוורט מגיש את מסמכי הגירושים היא התחילה לצאת לתקופה קצרה עם האקסית שלו נפרדה ממנה וכרגע היא בזוגיות עם הזמר קודי סימפסון. מה שמוכיח שגם בלי בגדים, הופעות וקליפים פרובוקטיביים היא מצליחה להישאר בראש הכותרות.

 

בין דרמה לדרמה היה עוד דבר שהעניק לה מקום בכותרות המגזינים והפעם הוא כבר קשור למוזיקה שלה ואנחנו כמובן מדברים על שיתוף הפעולה הנחשק שלה. למקרה שאתם חיים על הירי נזכיר כי לפני חודש הזמרת האהובה איחדה כוחות עם אלילת הפופ אריאנה גרנדה ועם הזמרת האהובה לנה דל ריי ויחד הן שרו את שיר הנושא החדש לחידוש שיצא בקרוב לסרט האייקוני המלאכיות של צ׳ארלי. שיתוף הפעולה לא השאיר אף אחד אדיש וגרף אין ספור ביקורות חיוביות וכמובן שלא מעט מעריצים מרוצים. סיירוס תביא לסוכה שלנו פופ כיפי ומרענן, קצת חוצפה ובעיקר המון שמחה.

תגובות