מוזיקה בסוכה: ביילי אייליש תשגע אותנו. אינסטגרם

מוזיקה בסוכה: ביילי אייליש תשגע אותנו

חג הסוכות חוזר ואיתו אירוח האושפזין בסוכה הכי שווה בעיר - הסוכה של ערוץ מוזיקה! והפעם מי שבחרנו לארח אצלנו בסוכה היא לא אחרת מאשר אחד מהשמות הכי מדוברים בעולם המוזיקה כיום, בילי אייליש!

אם זה לא היה ברור- ביילי אייליש היא האורחת שאנחנו הכי מצפים לבואה בסוכה שלנו. אייקון התרבות, שיודעת איך להפתיע אותנו ולגרום ללב שלנו להחסיר פעימה כששרה היא האורחת האולטימטיבית- מגניבה, מוכשרת, מפתיעה וגם ייחודית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אין לנו בכלל ספק שזאת הייתה ה-שנה של הזמרת והיוצרת הצעירה, בילי אייליש. הכוכבת הצעירה שבקרוב תחגוג 18 כבר הוכיחה לכל העולם שהיא אחד מהשמות החמים והמדוברים ביותר בעולם המוזיקה שלנו. למעשה אייליש החלה את הקריירה שלה בשנת 2015, כשהקליטה את השיר הראשון שלה “Ocean eyes” שיצא ליוטיוב בשנת 2016. עם הזמן, שיריה החלו לחלחל ולהשפיע על כל העולם, אפילו כאן בישראל. הסגנון הייחודי והלא-רגיל של אייליש הוא אחת מהסיבות שהופכות את המוזיקה שלה למושכת ומהפנטת.
לפני כחצי שנה הוציאה את הסינגל שהצליח מאוד, הגיע לראש המצעדים גם בארץ וגם בעולם, כיום השיר עומד על כ588 מיליון צפיות (!), והפך לאחד השירים המוכרים בעולם המוזיקה, והמזוהים ביותר עם אייליש ועם הסגנון המוזיקלי המיוחד שלה “Bad guy”.

  מOUjCI

בילי אייליש היא משפיענית ומודל לחיקוי להרבה מאוד נערים ונערות, היא מראה לנו שחשוב להיות עצמנו ולא להשתנות בשביל אף אחד, גם אם לפעמים אנחנו אוהבים דברים שלא כולם אוהבים, או עושים דברים שלא כולם עושים, חשוב לעמוד על שלנו, להמשיך לעשות רק מה שאנחנו אוהבים ומה שעושה לנו טוב, ובסוף זה ישתלם לנו ובגדול.
אין לנו ספק שבילי אייליש תהפוך את החוויה בסוכה שלנו להכי מיוחדת ואדירה שיש וזה כל מה שאנחנו רק רוצים!אם זה לא היה ברור- ביילי אייליש היא האורחת שאנחנו הכי מצפים לבואה בסוכה שלנו. אייקון התרבות, שיודעת איך להפתיע אותנו ולגרום ללב שלנו להחסיר פעימה כששרה היא האורחת האולטימטיבית- מגניבה, מוכשרת, מפתיעה וגם ייחודית.

 

תגובות