Fun fact: העובדות שלא ידעתם על אווה מקס. צילום מסך מיוטיוב

Fun fact: העובדות שלא ידעתם על אווה מקס

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר בתעשיית הבידור. והשבוע - אווה מקס

אולי לפי השם אתם לא תבינו ישר במי מדובר, אבל את זמרת הפופ אווה מקס כולכם ללא ספק מכירים. את הפריצה לחיינו עשתה אווה לפני קצת יותר משנה, כאשר שחררה את הסינגל "Sweet But Psycho". השיר גרף עד היום יותר מ450 מיליון צפיות ביוטיוב, ומאז לא מפסיקה הזמרת להוציא עוד ועוד שירים ממכרים. היום אספנו לכם כמה עובדות שאולי לא ידעתם עליה

לא אהבה את השם

שמה המקורי איתו נולדה הוא אמנדה אווה קוצי. השם לא כל כך מצא חן בעיני הזמרת, וכשהייתה בת 13 היא החליטה להסיר את ה"אמנדה" ולהפוך את שמה האמצעי, אווה, לשם הראשון שלה, והיום גם בתעודת הזהות שלה היא נקראת כך. הסיבה לשינוי השם הייתה מכיוון שהיא הרגישה שהשם אווה יותר מתאים ומייצג את המוזיקה שהיא עושה.
 

דיווה בנשמה

אמנם סגנון המוזיקה שאווה מקס יוצרת ושרה הוא לגמרי פופ, אבל תופתעו לגלות שהיא דווקא לא גדלה על מוזיקת פופ, והמוזיקה שהיא מושפעת ממנה היא בעיקר של זמרות סול ודיוות. מקס מספרת שהזמרות העיקריות מהן שואבת השראה הן סלין דיון, וויטני יוסטון, ומריה קארי.
 

המקום האהוב בעולם

כמו כל אמן מצליח, אווה מסתובבת בכל רחבי העולם על מנת להופיע, ובין כל המקומות האלה הספיקה הזמרת לאמץ לעצמה את המקום שהוא הפייבוריט שלה, ושהייתה חוזרת אליו שוב ושוב ושוב - לונדון! אווה מתה על העיר לונדון מכיוון שהיא מזכירה לה שילוב של ניו יורק ולוס אנג'לס. תכלס, מי מאיתנו לא היה רוצה לעשות עכשיו קפיצה קטנה ללונדון?
 

הכל נשאר במשפחה

לא סתם אווה מקס נשאבה אל תחום המוזיקה- אביה הוא פסנתרן ואימה זמרת אופרה. מקס אף טוענת כי אמא שלה היא מורת הדרך שלה בקריירת השירה שלה, ושהיא קיבלה ממנה המון טיפים לשמירה על הקול, למשל- לא לשתות אלכוהול, לשים צעיף, לשתות המון מים.... עם משפחה כזאת, באמת איך אפשר לא לצאת גם זמרת בעצמך?
 

לא ברבי גירל

את השיר "Barbie Girl" המוכר והאהוב כולכם בטח מכירים, אך הצד הפמיניסטי של אווה מקס היה חייב לפרוץ החוצה, והזמרת שחררה גרסא פמיניסטית משלה לשיר, הנקראת "Not Your Barbie Girl". השיר מעביר מסר מדהים של נשים חזקות, ופרוגה לגמרי מצדיעה למקס על ההעצמה הנשית!
 
 

 



תגובות