תו הכוכב: "המורה לקחה אותי לחדר מוזיקה והתחלתי לשיר". צילום: מרינה מושקוביץ

תו הכוכב: "המורה לקחה אותי לחדר מוזיקה והתחלתי לשיר"

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים, כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. מדי שבוע, נתפוס זמר אחר לראיון כאן בפרוגי, שבסופו יפרגן לאמן אחר. והשבוע: אורן שמואל חושף את סיפור חייו המרגש

אורן שמואל (32) גר בישוב תלמונד, עוסק במוזיקה מגיל צעיר, מגיע ממשפחה מוזיקלית ובהמשך דרכו גם יהיה סרט המבוסס על חייו של האמן המתחיל. תפנו אותו לראיון בו הוא חושף את סיפור חייו ומספר על המוזיקה החדשה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה אתה עושה בימים אלה?

"בימים אלה הוצאתי סינגל "משגעת ת'גברים" ועובד על סינגל חדש ומשמעותי שיצא ממש בקרוב, ובדרך לאלבום בכורה ולאט לאט יוצרים עוד חומרים ואני מאוד מתרגש".

מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"נכנסתי לעולם המוזיקה בגיל 14, לא חשבתי שאני באמת אתעסק במוזיקה התייחסתי לזה ברצינות, וזה התחיל כשאחת המורות קלטה אותי שר ולקחה אותי לחדר מוזיקה והתחלתי לשיר ומאותו רגע הבנתי באמת את משמעות המוזיקה ושם התחיל הניצוץ הראשוני להתחברות המוזיקה ולעולם ואט לאט במהלך השנים יותר התפתח".

איך הייתה העבודה על הסינגל החדש?

"העבודה על הסינגל הייתה ממש מענינת ותוך נתן לי פריצה והתנסות רחבה בעולם המוזיקה. העבודה על השיר הייתה כייפית ואני מאוד מרוצה מהתוצאה, יצא שיר אלקטרוני קצבי ומקפיץ".

 

המוזיקה שאתה יוצר תואמת לסגנון המוזיקלי שאתה מאזין לו?

"אני חושב שלא, הסגנון שאני אוהב לשיר והמקום שבאתי ממנו הוא קצת נוסטלגי וישן המוזיקה הים תיכונית, אני בן אדם שאין לו בעיה לגעת בכל הסגנונות".

אילו דברים תרצה לעשות מלבד מוזיקה?

"אני רואה את עצמי רק במוזיקה, זה משהו שזורם לי בדם. אני רואה את עצמי שמה עוד הרבה שנים טובות".

© מרינה מושקוביץ

מה השאיפה שלך לעתיד?

"להמשיך בדרך שלי, ככה אני מאמין, אני מאמין שאם תעבוד קשה בסופו של דבר תגיע למטרה בעצמך וכמובן אם תמיכה בדרך, אני בטוח שיש לי עוד הרבה מה לתת בתעשיית המוזיקה".

מיהו "תו הכוכב" שלך?

"השיר שהייתי רוצה לפרגן לו הוא "אהבה ראשונה" של אייל גולן. השיר מאוד נוגע בי אני נורא מזדהה עם המוזיקה וההגשות של האמן מזדהה איתו בעיקר בחיים האמיתיים וכל השירים שהוא כותב שירים שבעצם על החיים שלו והטקסטים מאוד מדברים אליי, כי גם אני גרוש וגם לי יש ילדים, סיפור החיים שלנו דומה".

 



 

 

 

תגיות
תגובות