אמנית העשור: טיילור סוויפט תזכה בפרס הנחשק ב-AMA. צילום: gettyimges.ILRich Fury

אמנית העשור: טיילור סוויפט תזכה בפרס הנחשק ב-AMA

טיילור סוויפט זוכה לכבוד: פרס אמן העשור יוענק לזמרת האהובה והמוכשרת על בימת טקס פרסי המוזיקה האמריקאי, ה- AMA בזכות תרומתה הרבה לעולם המוזיקה והזכיות הרבות שלה לאורך השנים, שלא ניתן להתעלם מהן

לפני שעות ספורות, הוכרז כי טיילור סוויפט תזכה בפרס יוקרתי על עשייתה המוזיקלית בעשר השנים האחרונות והיא תקבל את פרס העשור של טקסי פרסי המוזיקה האמריקאי. עוד נודע כי בטקס, סוויפט לא תעלה לבמה רק כדי לקבל את הפסלון הנחשק, אלא גם תופיע עם הלהיטים הגדולים שלה שיצאו לאורך השנים. כך שבהחלט יש למה לצפות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

© GettyImages_IL-3 - Mike Coppola

את הבשורה המשמחת שיחררו ביחד "דיק קלארק פרודקשיין", חברת ההפקה שאמונה על הטקס ורשת ABC שמשדרת אותו. בכיר בחברת ההפקות אמר כי: "ההשפעה של טיילור על המוזיקה בעשור זה אינה ניתנת להכחשה, וההופעות שלה בטקס פרסי המוזיקה האמריקאי היו מרהיבות. אנו שמחים לכבד אותה כאמנית העשור שלנו ואנחנו לא יכולים לחכות להופעה שלה על הבמה עם מיטב הלהיטים הגדולים שלה". 

והפרס הזה לא מגיע לסוויפט סתם. לא רק שלאורך השנים היא זכתה ביותר פרסים בטקסי ה-AMA מאשר כל אמן אחר באותה השנה, אלא היא גם נחשבת לאמנית האישה עם הכי הרבה זכיות, בכל זאת היא זכתה 23 פעמים לאורך השנים, וכך גנבה מויטני יוסטון את התואר הנחשק. לא רק זה, היא סוויפט זכתה גם ארבע פעמים בקטגוריית "האמן/נית של השנה".   

© אינסטגרם

השנה, מועמדת הכוכבת בחמש קטגוריות שנות: אמן/ית ה שנה, אומנית פופ/רוק אהובה, קליפ אהוב, אלבום פופ/רוק אהוב ואמן אהוב. אם סוויפט תזכה השנה ביותר משתי קטגוריות, היא תשבור את השיא של מספר הזכיות לאמן אי פעם ותיקח למייקל ג'קסון האגדי את התואר, שזכה 24 פעמים לאורך הקריירה המוזיקלית שלו. 

 

 

  

תגובות