AMA 2019: טיילור סוויפט גונבת את הפוקוס לכולם.

AMA 2019: טיילור סוויפט גונבת את הפוקוס לכולם

אמש (א') התקיים טקס המוזיקה AMA לשנת 2019, מי הופיעו? מי זכו? ומי לקחה את כל הפוקוס? כל הפרטים

אמש בשעות הערב בלוס אנג'לס ולפנות בוקר אצלנו בישראל התקיים אחד הטקסים הגדולים בתעשיית המוזיקה, טקס הAMA לשנת 2019. במהלך הטקס הופיעו כל הזמרים הגדולים של הרגע וכמובן חולקו פרסים גדולים ומיוחדים שאף שברו שיאים. את הטקס פתחה סלינה גומז עם שני השירים החדשים שהוציאה לפני כחודש ""Lose You to Love Me" ו"Look at Her Now". במהלך הטקס הופיעו גם להקת גרין דיי, ליזו, פוסט מלון דואה ליפה ונוספים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

© gettyimages_IL/Kevin Winter

קמילה קביו הופיעה עם שירה החדש "Living Proof" בהופעה לבד ובנוסף הופיעה עם בן הזוג של שון מנדס את הלהיט הגדול שלהם ״Señorita” שגם נתן להם את פרס שיתוף הפעולה של השנה. בילי אייליש הופיעה עם שירה "All the Good Girls Go to Hell" וזכתה בשני תארים - פריצת השנה ואומן השנה במוזיקה האלטנטיבית.

© gettyimages_IL/JC Olivera

© gettyimages_IL/Rich Fury

הזמרת הלסי לקחה הביתה פרס לשיר הפופ של השנה ללהיט הגדול ״Without Me” והופיעה במהלך הטקס עם "Graveyard". הזמר קאליד לא נכח בטקס אך זכה בשני פרסים, זמר השנה בפופ/רוק ושיר השנה ב-R&B עם שירו ״Talk”. עוד לא נחכו בטקס ולקחו מספר פרסים הם להקת הקיי פופ BTS שזכו בפרס סיבוב ההופעות של השנה, להקת השנה והאמן הציבורי של השנה.

© gettyimages_IL/Kevin Winter
© gettyimages_IL/Kevin Winter

עם כמה שאנחנו אוהבים ומעריכים את כל הזוכים הגדולים יש מישהי אחת שגנבה את כל הפוקוס בטקס וכמובן שאנו מדברים על טיילור סוויפט. הזמרת האהובה קיבלה את פרס אומן העשור ובנוסף זכתה בעוד חמישה פרסים בטקס, אומן השנה, זמרת השנה בפופ/רוק, קליפ השנה עם שירה ״You Need To Calm Down”. אלבום השנה עם האלבום "Lover" והאומן האהוב למבוגרים עכשווית.

© gettyimages_IL/Kevin Winter

סוויפט כרגע היא האומן עם מספר הזכיות הכי גדול בטקס הAMA והיא עקפה את מייקל ג'קסון. לאחר שקיבלה את פרס אומן העשור סוויפט הופיעה במחרוזת מדהימה ומרגשת עם שירים שונים שהוציאה בשנים האחרונות - ״The Man”, ״Love Story”, "I Knew You Were Trouble", ״Blank Space”, ״Shake It Off” ביחד עם הלסי וקמילה קביו וסיימה את המחרוזת בביצוע מרגש לשיר ״Lover”.

© gettyimages_IL/JC Olivera)
© gettyimages_IL/JC Olivera)

עוד זכו בטקס, קארדי בי עם אומן השנה בהיפ הופ, ליל נאס אקס ובילי ריי סיירוס בשיר השנה בהיפ הופ עם הרמיקס לשיר “Old Twon Road". זמר השנה בR&B - ברונו מארס, זמרת השנה בR&B - ביונסה.
אומן השנה במוזיקה אלקטרונית - מרשמלו, הפסקול של השנה זכה הסרט "Bohemian Rhapsody" שעוקב אחרי להקת קווין.

© gettyimages_IL/Rich Fury

 

תגובות