אחת לחודש: השירים ששמותיהם מבוססים על חודשי השנה. gettyimges.ILRich Fury

אחת לחודש: השירים ששמותיהם מבוססים על חודשי השנה

מוזיקה כמו מוזיקה, מזכירה לנו זיכרונות ומעלה בנו רגשות ששכחנו מהם ולעתים, שירים שמזכירים לנו חודשים גורמים לנו לחוש נוסטלגיה ברמה גבוהה מן הרגיל. במיוחד בשבילכם, אספנו מספר שירים אהובים עלינו במיוחד שמאזכרים את חודשי השנה

כל שנה מורכבת מ-12 חודשים, כאשר כל חודש מעלה בנו אסוציאציות שונות. לכל אחד ואחת מאיתנו הזיכרונות מהחודשים הרבים שונים וכך גם החוויות השונות של היוצרים הרבים מחודשי השנה. לאיזה שיר הכי התחברתם? 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נובמבר - מירי מסיקה

השיר הראשון שלנו ברשימה הוא השיר האייקוני ובין השירים הכי מוצלחים של הזמרת האהובה והמוכשרת מירי מסיקה. השיר עוסק בפרידה בין בני זוג כאשר בת הזוג הגיעה למסקנה כי יותר טוב בנפרד וסיימה את הזוגיות אך בצער רב ועם המון סימני שאלה וגעגועים לחודש נובמבר, החודש בו הזוגיות הייתה 'טובה וחלומית' אך ככל הנראה- רק למראית עין. באופן אישי, השיר מאד קרוב לליבנו משום שהוא מחזיר אותנו לנשכחות עבר וגורם לנו לצאת מחוזקים לאחר האזנה לו. המלצה שלנו? שיר שכדאי להאזין לו עם חבריכם בנסיעות או ימים קשים. 

 

Green Day - Wake Me Up When September Ends

השיר הבא ברשימה הוא שיר אהוב עלינו במיוחד של להקת 'גרין דיי' להקת הפאנק הכי מגניבה שיצא לנו להכיר. השיר עוסק בזמנים שחולפים מהר וברצון שלנו לא לכאוב. מילות השיר נכתבו על ידי סולן הלהקה בילי ג'ו ארמסטרונג כהתמודדותו עפ פטירתו של אביו מסרטן, בחודש ספטמבר. "תעירו אותי כשספטמבר יגמר".

 

Taylor Swift - Back To December

טיילור סוויפט, זמרת העשור ומכונת להיטי הפרידה דאגה לנו לעוד שיר יפה מהול בעצב שמתאר את החרטה שלה בפרידה מלא אחר מאשר טיילור לאוטנר, האקס המפורסם הידוע בתור ג'ייקוב איש הזאב מ'דמדומים'. היא מתארת את היחסים החמים שהיו ביניהם ונזכרת בכל הזכרונות מהחודש דצמבר אשר קטעה בעת שנפרדה ממנו. 

 
 
 
 

Noah Cyrus - July

נואה סיירוס, אחת הכוכבות העולות והרעננות בתחום המוזיקה, הוציאה את השיר 'יולי' לפי מספר חודשים וגרמה לנו לחזור לפעם הראשונה שבה האזנו לשיר, אי שם בחודש יולי. לאחר האזנה לשיר שכבר מזמן נמצא אצלנו בפלייליסט, אנחנו נזכרים בעבר, ומרגישים את הכאב שהעבירה סיירוס בשיר העוסק במערכת יחסים הרסנית ומכאיבה ביותר. אמנם החודש לא אוזכר פעם אחת במילות השיר וזה גורם לנו לתהות- למה בחרה לקרוא לשיר ''יולי''? בראיון שהעניקה לאתר "genius" אמרה כי כתבה את השיר בחודש יולי. 

 

 

girl in red - we fell in love in october

השיר האחרון ברשימת השירים שלנו הוא השיר ''התאהבנו באוקטובר'' במתאר התאהבות של שתי בנות נוער במהלך חודש אוקטובר. השיר כבש אותנו תוך האזנה אחת. אגב, אם הוא מוכר לכם מדובר בשיר שמככב לא מעט ב'טיק טוק'. המלצה שלנו, תוסיפו לפלייליסט! 

 

 

תגובות