כוכב עולה: אושר כהן יודע לתת שואו . צילום: ליאל דנינו

כוכב עולה: אושר כהן יודע לתת שואו

אמש (א') הופיע הזמר הצעיר, אושר כהן, בזאפה הרצליה כחלק מסיבוב ההופעות שלו, מה חשבנו על ההופעה?

אושר כהן הצעיר פרץ לחיינו בגיל 16 כשהשתתף בתוכנית הידועה "אייל גולן קורא לך" ובעודו בגיל 20 כבר מחזיק מספר לא מבוטל של להיטים אשר רובנו מכירים. אמש (א') הופיע הזמר בזאפה הרצליה. באו לפרגן: גל אדם, לירן דנינו, כוכב הרשת עידן טלמור ורבים נוספים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את המופע פתח כהן עם הלהיט האחרון שלו "ציפרלקס" מה שהרים את הקהל והקפיץ אותו. משם המשיך כהן לאחד הלהיטים הכי גדולים שלו "טריו בריו" ביחד עם האולטראס, שיר שבהחלט משאיר את הקהל עם אנרגיות.

© ליאל דנינו

לאחר מכן הוא ביצע קאבר אנרגטי וקצבי במיוחד בליווי הנגנים שלו לשיר "בחוף של טראפטוני" של שלומי שבת. לאחר מכן הוא לקח הפסקה כדי להודות לקהל שהגיע "זה לא מובן מאליו אני מעריך כל אחד ואחת מכם" ולאחר מכן חזר לשיר והפעם ביצע את הלהיט "מרגיש שלך" ואת השיר "אני שונא אותך" שיצר ביחד עם ה-Dj אופיר מלול.

אחד מרגעי השיא של הערב היה כשכהן הזמין אורח מיוחד לבמה -  עדן מאירי שביצע את "מה עשה לנו הזמן". כמובן שהוא לא דילג על הלהיט הגדול שלו "לך עם האמת שלך" שגם אותו הוא ביצע על הבמה.  

© ליאל דנינו

אבל זה לא הסוף וכהן המוכשר המשיך להפתיע את הקהל כשהוא מעלה לבמה את חברו הקרוב מושיקו מור לביצוע משותף של "טיפוס של חורף". לאחר מכן הוא ביצע את "מאושרת בלעדיי" שכתב לעומר אדם ולאחר מכן הקדיש את השיר "ידיים אוהבות" לאמא שלו אשר נמצאת בקהל. 

לאחר ביצוע של שלל להיטים שלו וביצוע מקפיץ ומלהיב במיוחד של מחרוזות במרוקאית בליווי נגניו אשר העיפו את הקהל באוויר, כהן סיים את ההופעה בביצוע מעניין במיוחד לאחד הלהיטים הכי גדולים של התקופה "הלב שלי" של ישי ריבו.

© ליאל דנינו

כהן סיפק את הסחורה ונתן הופעה מעניינת ומקפיצה במיוחד בליווי נגנים, תאורה ופירוטכניקה מושקעת ביותר. הזמר הצעיר פרפורמר מצויין ויודע לתת שואו כמו שצריך. ניכר על הקהל שהוא נהנה במיוחד, וגם אנחנו.

תגובות