זעם המעריצים: ביקורת קשה על אלבום הבכורה של ליאם. צילום: gettyimges.ILGareth Cattermole

זעם המעריצים: ביקורת קשה על אלבום הבכורה של ליאם

יוצא להקת וואן דיירקשן, ליאם פיין, הוציא את אלבום הבכורה שלו בסופ"ש האחרון וקיבל ביקורת קשה. כל הפרטים

ניראה כי כל חברי להקת וואן דיירקשן מוצאים את מקומם בתעשיית המוזיקה העולמית בשנים האחרונות. כל חמשת חברי הלהקה מוציאים שירים חדשים בימים אלה וביום שישי האחרון ליאם פיין שיחרר את אלבום הבכורה שלו בשם "LP1", עליו עבד בשנתיים האחרונות. פיין לא ציפה לביקורות קשות בטוויטר ממעריצים אשר אוכזבו ממשפט בשיר של פיין.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

באחד מהשירים מהאלבום המדובר ניראה כי פיין מתייחס למערכת יחסים עם אישה שמגדירה את עצמה כביסקסואלית, המעריצים זועמים על משפט זה מכיוון שבעבר פיין בעבר הראה התנגדות לקהילה הגאה. לפני כשנתיים הוא התראיין למגזין בריטי שם אמר שהוא לא ייתן להארי סטיילס לשמור על בנו (כידוע לפיין יש ילד כיום בן שנתיים) הסיבה שהוא לא יתן לסטיילס לשמור על הבן שלו הייתה: "אני מרגיש שהילד שלי יצא עם בגדים שאני לא אבין את המשמעות שלהם". סטיילס ידוע בסטייל מאוד מיוחד וזהותו המינית עוד לא הוגדרה לציבור ולכן נוצרו תגובות רבות לגבי האמירה של פיין אשר לא ייתן לסטיילס לשמור על בנו כדי שהוא לא יהפוך ל"גיי".

לאחר יציאת האלבום בסופ"ש האחרון החל טרנד ברחבי הטוויטר "לבטל" את פיין מהתעשייה העולמית עם תיוג "מסיבה לכבוד סיום הקריירה של ליאם פיין" (#LiamPayneIsOverParty), יש אלפי ציוצים עם ההאשטאג וניראה כי מדובר במקרה שלא יסתיים בקרוב.

 

תגיות
תגובות