סיכומוזיקלי: מה הקשר בין מרגי לכוכב העולה לידור ויצמן?. צילומים: יוטיוב, אינסטגרם

סיכומוזיקלי: מה הקשר בין מרגי לכוכב העולה לידור ויצמן?

עוד שבוע הסתיים לו ורגע לפני שאתם נכנסים לתוך סוף השבוע, אספנו במיוחד בשבילכם את השירים הכי חמים שיצאו ממש השבוע ויעשו לכם קצת טוב על הלב, והפעם: יוצאי תוכניות הריאליטי המוזיקליות ממשיכים הלאה

מסתבר שהשבוע האחרון החליטו מרבית מיוצאי תוכניות הריאליטי השונות להוציא בבת אחת סינגלים חדשים אל אוויר העולם. מ"הכוכב הבא", "דה וויס" ועד "אביב או אייל?" - אלו הסינגלים החדשים שיצאו השבוע ויש לנו מה להגיד עליהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ליהי טולדנו - פריז

בשבוע האחרון הספקנו להכיר את ליהי טולדנו שמשתתפת בתוכנית הנוכחית של "הכוכב הבא לאירוויזיון" וכבר השבוע שיחררה את הסינגל החדש שלה שנקרא "פריז". טולדנו הוכיחה לנו כבר ממזמן שהיא לא רק 'הבת של' וגרמה לנו להתאהב בה ובקול המיוחד שלה. השיר משלב גם עברית וגם צרפתית וטולדנו עושה עבודה פשוט מעולה! אין ספק שהתמכרנו ומדובר בממשיכת דרך מעולה במשפחה.

לסיכום: אנחנו מאוהבים ★★★★★

 

אריאל דימנט - תסתכל לי בעיניים

יוצאת תוכנית הריאליטי "אביב או אייל", הוציאה השבוע את השיר החדש שלה ואנחנו כבר מהופנטים מכמויות הכישרון שיש לכוכבת הצעירה והסופר מוכשרת. השיר נקרא "תסתכל לי בעיניים" ודימנט היא זו שכתבה והלחינה אותו בעצמה. אין ספק שהשילוב בין המוזיקה, המילים והקול המדהים והמיוחד של אריאל יוצרים שיר פשוט מושלם.

לסיכום: אין מילים. ★★★★★

 

צליל שקורי - זה גדול עליי

הזמרת הצעירה והמוכשרת, יוצאת "דה ווייס", שחררה השבוע את הסינגל החדש שלה, "זה גדול עליי", שכתבו והלחינו לידור סולטן ואילון ששון. השיר מתאים בדיוק לקולה המרגש של שקורי, ששרה ישר מתוך הנשמה והלב שלה ומצליחה לרגש אותנו!

לסיכום: זה קטן עלייך. ★★★★

 

לידור ויצמן

גם לידור ויצמן נכנס אל חיינו ב"דה וויס" כנער עם קול מהפנט, ומאז המשיך לכבוש אותנו גם בחשבון האינסטגרם המוזיקלי שלו. כעת, הוא משחרר סינגל בכורה בשם "סיבוב אחרון" ויוצא רשמית בקריירה משלו. מדובר בשיר בכורה שלגמרי מצליח להביא את ויצמן לידי ביטוי, סינגל רגוע, רומנטי, אינטימי וכזה שיוצר סביב ויצמן את התדמית המדוייקת לו. עם זאת, כן היינו רוצים איזה פזמון שיתפוצץ ויביא עוד רבד של לידור, אך אנו בטוחים שזה יקרה כבר בסינגלים הבאים. אגב, בקליפ של השיר מככבת עדן חלילי, אותה רקדנית שכיכבה השבוע הסינגל אחר - "דיבור נגוע" של מרגי וסטפן וכזכור, קיבלה השוואה ברשת לנועה קירל.

לסיכום: בטוחים שזה לא הסיבוב האחרון. בהצלחה! ★★★★

 

שווה האזנה

נטע ברזילי, שתמיד מצליחה לרגש ולחדש, הוכיחה לנו זאת גם הפעם, כשהעלתה לערוץ היוטיוב שלה סרטון שהוא חלק ממעין תוכנית רשת חדשה שנקראת "המשרד של נטע", נטע מבצעת קאבר לשיר “Coco jambo” יחד עם אלתורים שהיא מבצעת תוך כדי עם הלופר. ומה עוד יש להגיד? אנחנו נדהים כל פעם מחדש מהיכולות המטורפות של אחת הכוכבות הגדולות שצמחו כאן.

 

 

תגובות