ביקורת אלבום: אלבום שמח, כיפי ומרענן באמצע החורף. צילום: gettyimges.IL Rich Fury

ביקורת אלבום: אלבום שמח, כיפי ומרענן באמצע החורף

הזמר האהוב עלינו בתקופה האחרונה - הארי סטיילס, הוציא אלבום שני בסופ"ש האחרון, מה חשבנו עליו? ביקורת

ארבע שנים לאחר פירוק להקת וואן דיירקשן חבר הלהקה הארי סטיילס משחרר אלבום שני בשם "Fine Line". אלבומו הראשון שיצא בשנת 2017 זכה להצלחה גדולה עם להיטים בלתי נשכחים כמו "sigh of the time". האלבום השני במספר של סטיילס כולל 12 שירים שבכולם לקח חלק מלא בכתיבה, אז מה חשבנו על האלבום?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את האלבום פותח השיר "Golden", שיר שמח חיובי שמדבר על התקופה בהתחלת מערכת יחסים שהכל מרגיש מואר וכיפי, פותח את האלבום בצורה מושלמת. השיר הבא באלבום הוא הסינגל השני שסטיילס הוציא והוא ניקרא “Watermelon Sugar”, שיר זה ממשיך את הוויב הכיפי מהשיר הראשון בשיר קליט שנותן משמעויות רבות להנאות המגוונות שיש בחיים. השיר השלישי הוא הסינגל האחרון ששיחרר סטיילס ואחד השירים המועדפים עלינו מכל האלבום בשם “Adore You”, השיר מדבר על הרגשה של חיבור עם מישהו גם עם זה חיבור חד צדדי, הלחן של השיר מגניב עם גרוב שונה ממה ששמענו עד היום. מרגישים התבגרות בקול של סטיילס בשיר הזה ולכן אהבנו אותו מאוד.

 

השיר הרביעי באלבום הוא הסינגל הראשון שסטיילס שיחרר והשיר שפתח את התקופה החדשה בקריירה של הזמר. השיר “Lights Up” מדבר על החופשיות למצוא את עצמך בתוך קבוצה וחברה של אנשים. החופש לעשות מה שאתה רוצה בלי שישפטו אותך. מדובר בשיר מעצים ומיוחד. מיד אחריו מגיע השיר “Cherry” השיר נכתב על האקסית של סטיילס ועל התקופה שלאחר הפרידה שלהם, הדבר המפתיע בשיר הוא שבסוף השיר ישנו קטע קול של האקסית המדוברת בדיאלוג שסוגר את השיר. השיר הבא באלבום הוא השיר הכי מרגש באלבום לפי דעתנו, קוראים לשיר "Falling”, לאחר השירים השמחים השיר הזה מכניס את הפרופורציות לחיים ואומר לנו שיש גם רגעים קשים ולא רק שמחים. זה בסדר ליפול ולהרגיש שקשה אבל עם כמה שזה קשה אפשר להתמודד עם זה ולהמשיך הלאה.

 

השיר הבא מזכיר לנו קצת שיר של להקת הביטלס כמו עוד מספר שירים באלבום אך השיר שאנו מדברים עליו עכשיו הוא "To Be so lonely", השיר מדבר על סוף מערכת יחסים והרגשות במצב הזה, שמרגישים לבד במערכת יחסים ולא יודעים מה לעשות. הוויב של השיר מגניב וזורם כמו שאנחנו אוהבים. מיד אחריו מגיע השיר "She" בו סטיילס מדבר על מערכת היחסים האידיאלית בשבילו אך עם זאת הוא לא יודע מי יכול להתאים למערכת היחסים הזו ולכן הוא עדיין בחיפוש, הפזמון בשיר הוא אחד המיוחדים ששמענו והקול של סטיילס מצוין בשיר זה.  בסוף השיר יש סולו גיטרה חשמלית ארוך מאוד ומיוחד שסוגר את השיר בצורה מדהימה.

ממשיכים עם הוויב של להקת הביטלס באלבום עם השיר "Sunflower, Vol. 6" שמדבר על ההבנה של סטיילס בסיום מערכת יחסים כאשר הוא נזכר ברגעים שמחים במערכת יחסים שהוא עבר, המסר הזה ממשיך לעבור גם בשיר הבא באלבום "Canyon Moon", שיר שמח ומתמקד בלזכור רגעים שמחים וחזרה הביתה. שני השירים האלה גורמים לנו להיזכר ברגעים היפים של החיים שלנו ולא להתמקד בצדדים הפחות טובים. השיר הבא באלבום הוא השיר עם המסר החברתי החשוב ביותר - "Treat People With Kindness" (להתנהג לאנשים בחסד), להיות טובים לאנשים והטוב יחזור אלינו. הוויב של השיר שמח וחיובי שנותן למילים החשובות את הבמה שמגיעה להן, להתייחס לאנשים בצורה טובה ולמצוא מקום שמח וחיובי ולא להסתכל על הדברים הרעים בחיים.

 

השיר האחרון באלבום והארוך ביותר באורך של יותר מ6 דקות נמצא השיר שנושא את שם האלבום ""Fine Line". השיר הזה מתאר את הקו הדק בהכנה של כל האלבום הזה. הרכבת הרים הרגשית שמתארת את ההתחלה, התהליך והסיום. סטיילס לוקח את הסיום הזה למקום בו הוא משווה את השירים השמחים והעצובים באלבום כולו. מדובר בסיום מדהים לאלבום מדהים. האלבום הזה שונה מאוד מהאלבום הראשון של הזמר שהיה מעט דכאוני ומקום מאוד נמוך בחייו של הזמר. אנו מרגישים שסטיילס מצא אושר ושמחה בתקופת הכנת האלבום ומרגישים זאת בשירים. יצירת אומנות גדולה שמראה לנו צדדים שונים של הזמר האהוב.

תגובות