גרסת 2019: "חברים בכל מיני צבעים" עם הבית החסר. צילום מסך מהקליפ

גרסת 2019: "חברים בכל מיני צבעים" עם הבית החסר

22 שנים מאז יצא, השיר החברתי, "חברים בכל מיני צבעים" מקבל חידוש עתיר כוכבים (כמו בן וטיי, לי בירן וסטפן) ועם בית חדש המוקדש לילדים עם צרכים מיוחדים

עמותת "קשר" - הבית של המשפחות המיוחדות, יחד עם המשוררת חנה גולדברג יוצאים ביוזמה חדשה ומיוחדת - הוספת בית נוסף להמנון הילדים הפופולארי "חברים בכל מיני צבעים" - בית המוקדש לילדים עם צרכים מיוחדים. השיר "חברים מכל מיני צבעים", נכתב על-די חנה גולדברג בשנת 1998, עבור הפסטיגל. הוא הולחן על-ידי יוני רועה ובוצע במקור על-די שרית חדד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לימים הפך השיר לקלאסיקה שממשיכה להתנגן בפי כל ילד גם בימינו. כעת הקלאסיקה הוקלטה מחדש בעיבודו של אלדד שרים ובביצוע שורה של אמנים מובילים: קורין אלאל, סטפן, לי בירן, מאיה בוסקילה, כתריה, דוד ד'אור, בן זיני וטיילור, מוטי טקה ועדן אלנה. כולם חברו יחד בהתנדבות במטרה לעודד קבלת ילדים עם צרכים מיוחדים בחברה הישראלית ולהוביל לשינוי חברתי במסגרת קמפיין מימון המונים של העמותה שיחל היום.

 

הביצוע המחודש מלווה בקליפ בבימויו של יובל ארז ובהשתתפות עילי בן ה-8 הסובל משיתוק מוחין שהכול החל מפנייה ספונטנית של אמו, שני, אל המשוררת חנה גולדברג, בבקשה לכתוב בית נוסף לשיר "חברים מכל מיני צבעים", על ילדים עם צרכים מיוחדים, על מנת שבנה, שאוהב ומדקלם את השיר, וילדים כמוהו, יוכלו למצוא בשיר ביטוי לעולמם. חנה גולדברג, בצעד לא שגרתי וחסר תקדים, נענתה לבקשה וכתבה בית נוסף לשיר. הקמפיין נועד לעודד קבלת ילדים עם צרכים מיוחדים בחברה הישראלית ולהוביל לשינוי חברתי במסגרת קמפיין מימון המונים של העמותה.

 
תגובות