סיכומוזיקלי: כוכבי הפסטיגל בשיר חדש ומרגש. צילום מסך מערוץ היוטיוב של הפסטיגל

סיכומוזיקלי: כוכבי הפסטיגל בשיר חדש ומרגש

עידן יניב חוזר ובגדול, קרן פלס בדואט נשי קסום ולהקת שלווה מוכיחה שוב שהיא בינלאומית. אספנו עבורכם את השירים והרגעים החדשים במוזיקה הישראלית מהשבוע החולף

גם השבוע אספנו לכם במיוחד את השירים הכי יפים והכי חדשים שיצאו אצלנו השבוע בעולם המוזיקה הישראלית, אז, למה אתם מחכים? תלחצו פליי!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שלי פרג'ון - עולם יפה

יוצאת תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון", שלי פרג'ון, שחררה אלינו השבוע את הסינגל החדש שלה, "עולם יפה". השיר תפור בדיוק לפרג'ון ואין ספק שאפשר לשמוע את היכולות המאוד גבוהות של שלי שמצליחה לרגש אותנו בשיר קצבי וממכר.

לסיכום: יש כאן להיט ★★★★

 

קרן פלס עם רוני אלטר - באת לי פתאום

אנחנו ממליצים לכם לעזוב את כל מה שאתם עושים כרגע וללכת לשמוע את השיר החדש של קרן פלס עם הזמרת המוכשרת רוני אלטר. השיר נקרא "באת לי פתאום" ואותו כתבה והלחינה פלס. זאת לא הפעם הראשונה שפלס יוצאת בשיתוף פעולה מדהים ומצליחה להפיל אותנו מהרגליים, אין ספק שמדובר כאן בשיתוף פעולה מנצח בין שתי אמניות עם המון כישרון.

לסיכום: וואו ★★★★★

 

עידן יניב - אם תלכי

אחרי מספר לא קטן של סינגלים ולהיטים שכבשו את כולנו, הזמר האהוב עידן יניב עושה זאת שוב עם שירו החדש, "אם תלכי". כבר משמיעה ראשונה של השיר ניתן לשמוע שיניב שר מהנשמה שלו ונותן את כל כולו בשיר, וזה גם מה שהופך אותו לכל כך טוב וממכר, איזה כיף שיש אמנים כמוהו בישראל ואיזה כיף שהוא חוזר לתודעה.

לסיכום: חיכינו לך! ★★★★

 

כוכבי PLAY פסטיגל - יבוא לטובה

כחלק מהמסרים השנתיים של הפסטיגל, השתחרר השבוע (עם פתיחת המופעים) שיר חדש בביצועם של הקאסט השנתי (אותו כתב והלחין עילי בוטנר). הפעם, המסר השנתי הוא "להתחבר לחיים האמיתיים" ואילו השיר לוקח את המסר צעד אחד קדימה ומתמקד בלהתחבר אחד לשני, להיות יחד, לתמוך אחד בשני וכבר הכל יהיה טוב יותר ונקבל את כל מה שיבוא בצורה קלה וטובה ובהבנה. מדובר בשיר שכיף לשמוע ולהתעודד איתו, לחייך איתו ובדיוק מה שהיינו מצפים מהפסטיגל לעשות. כל אחד מהכוכבים מביא את הצד שלו ויחד זה משתלב להמנון חברתי שמעלה חיוך.

לסיכום: בא לנו להצטרף לשיר! ★★★★★

 

אברהם טל - עובר ושב אליי

אברהם טל הוא ללא ספק אחד האמנים האהובים ביותר בעולם המוזיקה הישראלית שלנו. עם שירים שנגעו בכולנו ונחרטו במוזיקה הישראלית. השבוע שחרר את הסינגל החדש שלו שאותו כתב והלחין, "עובר ושב אליי". מדובר בשיר מאוד חשוף שמראה על האומץ של טל לשתף שיר בעל טקסט עם משמעות עמוקה מאוד. טל עושה זאת בצורה המתאימה והיפה ביותר שיכל לעשות.

לסיכום: מרגש מאוד ★★★★★

 

שווה האזנה

להקת שלווה ונשיא ארה"ב על במה אחת

להקת שלווה נגעה בלבבות של כולנו, מאז הופעתם הבלתי - נשכחת ב"הכוכב הבא לאירוויזיון" ובחצי גמר האירוויזיון בישראל, קשה לשכוח את הקסם הטהור שיש בלהקה הזאת. השבוע, במסגרת הכנס השנתי של ארגון הקהילה הישראלית-אמריקאית IAC, זכתה הלהקה לכבוד נוסף והפעם:  לכבוד מנשיא ארצות הברית, דונאלד טראמפ בכבודו ובעצמו. לפני נאומו של טראמפ הלהקה שרה את השיר “Million dreams” ואף לאחר נאומו של טראמפ הוזמנה הלהקה שוב לבמה כדי לשיר בצורה מרגשת וייחודית מאוד את “God bless America”, להקת שלוה מביאה המון גאווה ושמחה למדינה שלנו, כמה מרגש!

 

רם נעים אומנם לא עבר את האודישן בעונה הנוכחית של "הכוכב הבא", אך ממשיך בעשייה מוזיקלית. השבוע הוא שחרר מחרוזת לכמה מהלהיטים האהובים של התקופה ("קרובה אליי", "במקום הכי רחוק", "אגרוף") והראה שהוא לגמרי יכול להרשים אותנו. מסקרן יהיה לקבל את הסינגלים הבאים שלו ומאחלים המון בהצלחה מחוץ למסך.

 
תגובות