מהטיק טוק לפלייליסט: השירים שהפכו ללהיטים. צילום מסך מיוטיוב

מהטיק טוק לפלייליסט: השירים שהפכו ללהיטים

טרנד הטיק טוק הולך וגדל והשירים הטרנדים מהרשת החברתית הופכים להיות בלתי נפרד מחיינו. אספנו כמה לפלייליסט מיוחד, האזינו

רשת החברתית המצליחה טיק טוק ממשיכה לגדול ולהציב טרנדים בחברה הכוללים ריקודים לצד שירים שהפכו לפופולרים בעקבות האפליקציה. אספנו מספר שירים שהפכו לחלק מהפלייליסט שלנו בעקבות האפליקציה הממכרת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Doja Cat - Say So

אין סיכוי שאתם לא מכירים את השיר הזה, שיר כיפי קליל. הריקוד שלו בטיק טוק הפך לפופולרי בחודש האחרון והוא לגמרי חלק מהפלייליסט שלנו. הוא הופך את היום שלנו ליותר טוב רק משמיעה אנו מחכים לשמוע שירים נוספים מהזמרת העולה.

 

Maniac - Conan Gray

כנראה שתזהו את הפזמון של השיר ברגע שתקשיבו, מדובר בשיר עם מילים מעט אפלות במיוחד אך הפזמון הכי כיפי ושמח ששמענו. ניגודיות מיוחדת שמביאה בשיר משהו מיוחד.

 

Trevor Daniel - Falling

 עוד זמר צעיר זוכה להצלחה רבה דרך ההצלחה הוא טרוור דניאל בשירו "Falling". אחד השירים הכי עוצמתיים ואישיים ששמענו ואנחנו אוהבים אותו מאוד כמובן. הוא חדשני ומיוחד.

 

Y2K, bbno$ - Lalala

השיר הבא הוא בסיגנון ההיפ הופ והוא אחד השירים החזקים ברשת החברתית המדוברת, לשיר יש קליפ מיוחד מאוד שהפתיע אותנו לטובה. אחד השירים הטובים שיצא לנו להכיר דרך ההצלחה בטיק טוק.

 

Camila Cabello - My Oh My  ft. DaBaby

השיר האחרון שסוגר לנו את הפלייליסט הוא השיר החדש של קמילה קביו ודה בייבי. שיר לטיני כמו שאנחנו אוהבים ונחשב לגרסה המשופרת והבוגרת של "Havana" הלהיט הגדול של קביו.

 

 

תגובות