Let's take a break: הזמרים שלקחו הפסקה מהמוזיקה. צילום מסך מאינסטגרם

Let's take a break: הזמרים שלקחו הפסקה מהמוזיקה

לפעמים בין כל הטירוף והעומס כולנו צריכים הפסקה. לעצור רגע, להתרענן ולהבין איפה אנחנו עומדים בחיינו ולאן אנחנו רוצים להמשיך. כך גם הזמרים האהובים שלנו צריכים הפסקה מכל הטירוף שנמצאים בו בכל רגע נתון

לכולנו יש רגעים שבהם אנחנו רוצים לקחת הפסקה ולעצור הכל לזמן מוקצב. לנשום, להתרענן ולראות את עצמנו בלי כל הטירוף מסביב. גם הזמרים האהובים עלינו, רוצים לפעמים מנוחה מכל עולם הזוהר והתהילה, להיפתח לעוד עולמות ולהבין מי ומה הם באמת ומה המטרות שלהם להמשך. קבלו את כל הזמרים שלקחו הפסקה אי פעם מהמוסיקה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 בריטני ספירס

לפני כשנה הודיעה הכוכבת האהובה על עצירת סיבוב ההופעות "Britney: Domination" ועל לקיחת הפסקה בקריירה לזמן בלתי מוגבל, כדי להתפנות לטיפול באביה שהתאשפז עקב בעיות במעיים. הזמרת החליטה שהיא רוצה להיות קרובה למשפחתה וכתבה בפוסט שהעלת לעמוד האינסטגרם שלה על כמה שקשה לה לעשות את זה אבל "המשפחה באה לפני הכל". במרץ האחרון התאשפזה במכון פסיכיאטרי - בעיקר בשל מצבו של אביה, ונכון לעכשיו עדיין לא שבה מההפסקה.

אד שירן

הזמר הג'ינג'י שנכנס לכולנו ללב ולפלייליסט בשנים האחרונות לקח כבר מספר פעמים הפסקה ובחודש שעבר עשה זאת שוב. בפוסט ששיתף ברשתות החברתיות כתב שמאז 2017 היה בקצב בלתי פוסק ללא הפסקות ועכשיו "זה זמן לצאת החוצה ולראות עוד מהעולם" והוסיף כי עכשיו הוא הולך "לקחת נשימה כדי לטייל, לכתוב ולקרוא. אני אהיה מחוץ למדיה החברתית עד שיגיע הזמן לחזור". אנחנו לא יכולים כבר לחכות לחזרתו של הזמר האהוב!

להקת one direction

להקת הבנים המצליחה שכבשה את לבבות הנערים והנערות ברחבי העולם, החליטו  לצאת להפסקה "ארוכה" מהלהקה ואכן בשנת 2016 יצאו אליה כדי להתמקד בקריירת סולו אישית של כל אחד מהם בנפרד. בנות ובנים ברחבי העולם לקחו את ההפסקה בצורה קשה ושיתפו פוסטים בשלל הרשתות החברתיות במטרה לשכנע אותם לחזור בהם, אך זה לא עזר ונכון להיום ההפסקה עדיין תקפה וכל אחד מחברי הלהקה מתמקד בקריירת סולו משלו.

בימים שהיו חמישה © צילום: gettyimages.ilStephen Lovekin

להקת BTS

להקת הקיי פופ המצליחה שהוקמה בשנת 2013, ומאז בכל שנה הוציאה לפחות שני אלבומים, הודיעו בחשבון הטוויטר באוגוסט האחרון כי החליטו לקחת הפסקה וחברי הלהקה יצאו להפסקה מהמוזיקה ולקחת לעצמם חופשה מכל הטירוף שעברו בתקופה האחרונה כלהקה. קצת יותר מחצי שנה אחרי, בשבוע האחרון, הוציאו סינגל חדש ובחודש פברואר הקרוב (21.2.2020) הם יחזרו בגדול עם אלבום חדש!

© צילום: gettyimges.ILEthan Miller

גסטין ביבר

את הרשימה נסגור באיך לא, ג'סטין ביבר. לאחר שנכנס לפני כעשור לחיינו בסערה, ביבר הפך לאומן קבוע בפלייליסטים השונים, שיתף פעולה עם זמרים רבים, כיכב בכותרות וכמובן גם התחתן, בין לבין לקח מספר הפסקות וחזר מהן ובמשך ארבעת השנים האחרונות השתתף בשיתופי פעולה רבים, אך לא הוציא שירים משלו. לאחרונה חזר עם השיר החדש והממכר "Yummy" שזהו השיר הראשון משלו מאז.

 
תגובות