סיכומוזיקלי: שירז שוקרון משתפת פעולה עם זמר אהוב. צילום מסך מהאינסטגרם

סיכומוזיקלי: שירז שוקרון משתפת פעולה עם זמר אהוב

עוד שבוע הסתיים לו ואיתו שירים רבים וחדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית. אז רגע לפני שאתם נכנסים לסוף השבוע ומתכוננים לגשם שעומד לחזור אלינו, הצטרפו אלינו ובואו לשמוע את השירים הכי חדשים וחמים במוזיקה הישראלית שאספנו במיוחד בשבילכם

כמו בכל שבוע אספנו במיוחד בשבילכם את כל מה שחדש השבוע בעולם המוזיקה הישראלית, למה אתם מחכים? שימו פליי!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ענג ישראל - לא מעט

אחרי שזכינו לראות אותה על המסכים בעונה הנוכחית של "הכוכב הבא לאירוויזיון", הזמרת הצעירה, ענג ישראל, הספיקה להוציא השבוע את הסינגל החדש שלה, "לא מעט". הקצב של השיר פופי, מוזיקה כזו שלא שומעים כל יום, וקולה מתבטא בשיר בצורה מדהימה ומעיד על היכולות הענקיות של הכוכבת הצעירה והמוכשרת הזאת!

לסיכום: צפויה עוד הצלחה רבה. ★★★★

 

יסמין מועלם - מסיבה (עם שקל)

אם עוד לא שמעתם את השם יסמין מועלם זה בדיוק הזמן המתאים. היוצרת הצעירה והמוכשרת הוציאה השבוע את השיר החדש שלה, יחד עם היוצר שקל. את השיר כתבה והלחינה מועלם יחד עם אייל דוידי שהוא למעשה מי שעומד מאחורי המוזיקאי שקל. מועלם מוכיחה לנו שיש לה את זה ובגדול - קול מעולה, נוכחות בימתית מטורפת וערימות של סטייל וכמובן גם שקל שגונב את ההצגה. אז בקיצור, יש פה שיר שהוא להיט.

לסיכום: להיט ★★★★

 

אלדד כהן - כלום לא טעים

את אלדד כהן אתם בטח מכירים מהתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", לאחר שבאודישן שלו ביצע את שירה של קרן פלס, "כלום לא טעים". פלס לא נשארה אדישה לביצוע המרגש והחליטה לעשות מעשה, והנה ממש אתמול (ה'), התפרסם השיר של קרן, אך הפעם בביצועו של כהן שהחייה את השיר לתחייה. הביצוע מרגש ומיוחד ואפשר להגיד, ללא ספק, שהוא עשה זאת בצורה אמיתית ומיוחדת. לא פשוט להגיע לרמה של כוכבת וזמרת ענקית כמו פלס, וכהן הוכיח את עצמו, ובגדול!

לסיכום: מדהים ★★★★★

 

עילי בוטנר ורועי מכלוף - מי ישמור על שנינו

אין ספק שכבר תקופה לא קצרה היוצר עילי בוטנר אחראי למספר לא קטן של שיתופי פעולה מצליחים במיוחד, מרן דנקר, אביב אלוש ועד "ילדי החוץ". השבוע הוכיח לנו פעם נוספת את ההצלחה שבשיתוף פעולה כשבחר לשתף פעולה עם הזמר המוכשר רועי מכלוף, בשיר שכתב והלחין בוטנר בעצמו יחד עם מאור תיתון. השיר מתאים בדיוק למכלוף, שעושה זאת בצורה ממכרת, מסקרנת ומדהימה, עם המון רגש ונשמה.

לסיכום: אחד השירים היפים ששמענו לאחרונה. ★★★★★

 

שווה האזנה

אליעד נחום ושירז שוקרון - איפה את

שירו החדש של אליעד נחום, "איפה את", יצא ממש לאחרונה וכבר זכה להמון תגובות מפרגנות וחמות. השבוע, נחום פרסם בעמוד האינסטגרם שלו קאבר לשירו החדש יחד עם כוכבת הרשת, שגם היא שרה מדהים - הלא היא שירז שוקרון. רק נציין שיש אפילו טוויסט בסרטון, אז תלכו לצפות! ולנו מה שנותר להגיד הוא שפשוט נמסנו!

 

 

 

תגובות