נועה קירל בשיר פרידה בוגר עם קליפ שצולם בוואן שוט. צילום מסך מהקליפ

נועה קירל בשיר פרידה בוגר עם קליפ שצולם בוואן שוט

כוכבת הפופ הכי חזקה בארץ בשנים האחרונות, נועה קירל, ממשיכה להפציץ בכל פעם מחדש ומשחררת הבוקר (ג׳) סינגל חדש בשם "אם אתה גבר", המלווה גם בקליפ מקורי שצולם בוואן שוט

אחרי שנת להיטים מצליחה שכללה בין היתר את "חצוף", "מאושרים" וכמובן את "פאוץ'" שזיכה אותה בתואר זמרת ושיר השנה בטקס נבחרי הנוער של פרוגי, הגיע הרגע לו כולנו חיכינו - סינגל חדש לנועה קירל. זהו השיר הראשון של קירל לשנת 2020 שמסתמן כלהיט. הסינגל החדש שיצא הבוקר (ג'), חושף בזמרת צד הרבה יותר אמיתי ובוגר, ומרגיש כאילו הקהל ממש עובר תהליך של התבגרות יחד איתה, רגע לפני שהיא עולה על מדים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

למרות שכבר שמענו הרבה מקירל, גם הפעם היא לא מאכזבת ומצליחה להביא משהו חדש שלא שמענו קודם. את השיר כתבו והלחינו ג׳ורדי, איתי שמעוני ודורון מדלי, שהיו אחראיים בין היתר גם על הלהיט ״פאוץ׳״. בנוסף, את השיר מלווה גם קליפ בבימויו של אינדי חייט ובהשתתפותו של שגיא אקשוטי המככב לצידה גם בפסטיגל. הקליפ צולם ב׳וואן שוט׳, זאת אומרת שוט אחד וללא קאט לאורך כל הקליפ והכל במצלמת פילם, מה שמביא ערך מוסף לסיפור שמאחוריו ומוסיף לו הרבה הערכה. נספר שהשיר הזה היה מוכן הרבה לפני להיטי השנה האחרונה של קירל ולמעשה גם הקליפ צולם כבר בשנה שעברה, אלא שהוחלט לחכות לרגע הנכון - והנה הוא יצא.

 

כרגיל, הזמרת מוכיחה לנו שוב שקירל יש רק אחת, ושהיא לגמרי כאן כדי להישאר. את 2020 היא פותחת בצורה הטובה ביותר, ואין ספק שכמו כל קודמיו, גם הסינגל הזה יהפוך ללהיט ענק. אצלנו בפלייליסט - בדוק. נדמה שקירל נדבקת יותר ויותר לסגנון הטראפ - זה מתיישב עליה במדוייק ועושה עבודה מוצלחת.

 

תגובות