שבוע הכפילים: השירים שהמנגינה שלהם נשמעת בדיוק אותו הדבר. אינסטגרם, luxurylaw

שבוע הכפילים: השירים שהמנגינה שלהם נשמעת בדיוק אותו הדבר

שבוע הכפילים הבינלאומי נמצא בשיאו ותכף עומד להסתיים, אך אף פעם לא מאוחר למצוא עוד כמה דברים שממש דומים אחד לשני. הפעם אספנו לכם כמה שירים שאם תקשיבו טוב, תגלו שהם נשמעים בדיוק כמו שירים אחרים!

קרה לכם פעם שהקשבתם לשיר והרגיש לכם כאילו כבר שמעתם אותו קודם? לכבוד שבוע הכפילים הבינלאומי שקורה ממש השבוע, חיפשנו בשבילכם להיטים בדיוק כאלו, שנשמעים ממש (אבל ממש!) כמו שירים אחרים. אז הגיע הזמן לפתוח את האוזניים ולהקשיב טוב טוב, כי את הדימיון המטורף בין השירים הבאים אתם לא רוצים לפספס.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Havana & Same Old Love

הנה שני שירים של שתיים מהכוכבות הכי בולטות במוזיקה העולמית - קמילה קביו וסלינה גומז. אבל יצא לכם פעם להקשיב להם אחד לצד השני? אם תקשיבו טוב, תשימו לב שהפתיחה של שני השירים נשמעת ממש אותו הדבר. אל תדאגו, גם אנחנו הופתענו!

 

 I'm Too Sexy & Look What You Made Me Do

השיר “I’m Too Sexy״ יצא בכלל לפני כמעט 30 שנה (!), ועדיין לפני קצת יותר משנתיים כאשר טיילור סוויפט שחררה את ״Look What You Made Me Do”, לא יכולנו שלא להיזכר בשיר הישן ולשים לב לדימיון. החלק הדומה בין שני השירים הוא כמובן הפזמון של שניהם, ואין סיכוי שגם אתם לא תבחינו מיד בדמיון.

 

Ugly Heart & Shout Out To My Ex

בין שני השירים האלו, הדימיון הוא הרבה יותר גדול מרק בשיר עצמו. בשני השירים מדובר בלהקת בנות - G.R.L. ולהקת ליטל מיקס, בשני השירים הפזמון נשמע קצת יותר מסתם דומה, ובאופן די מפתיע גם הקליפ של שני השירים נראה אותו הדבר, כאשר שני הקליפים הם ברכב. צירוף מקרים קצת גדול היינו אומרים.

 

Worth It & Talk Dirty

הפעם בניגוד לכמה דוגמות קודמות ברשימה, מדובר בשני שירים שהם להיטים מאוד גדולים, ולא שניים שרק אחד מהם הוא המצליח והמפורסם. השירים “Worth It” של פיפת׳ הרמוני ו”Talk Dirty” של ג׳ייסון דרולו הם שניים מהשירים המושמעים ביותר והאהובים ביותר עלינו באופן אישי, אבל האמת שאם מקשיבים טוב, הם קצת דומים מדיי. גם המנגינה בפתיחה, גם המנגינה בפזמון... אך יכול להיות שהדימיון הגדול ביניהם הוא גם בעצם ההסבר לכך ששני השירים מאוד הצליחו. אנחנו גם רוצים להוציא שיר עם המנגינה הזו!

 

Dangerous Woman & Dive

אמנם השיר “Dive” הוא מבין השירים הפחות מוכרים של אד שירן, אך אם תכתבו את שם השיר ביוטיוב ותלחצו על פליי, בתוך שתי שניות מקסימום גם אתם תדעו טוב מאוד איזה שיר הוא מזכיר. הפתיחה של השיר ״Dive” והפתיחה של השיר “Dangerous Woman” של אריאנה גרנדה נשמעות פשוט אחד לאחד. לא נורא אד, אנחנו מתים עליך בכל זאת!

 

Shape of You & Crying In The Club & Cheap Thrills

תכלס, למה להציג דימיון בין שני שירים אם אפשר גם בשלושה? גם שלושת השירים האלו שייכים כולם לאמנים שמככבים בראש כל המצעדים - אד שירן (כן כן, שוב שיר של אד), קמילה קביו (שגם כבר הופיעה כאן ברשימה), וסיה. האמת שאת הדימיון העצום בין המנגינה של שלושת השירים האלה קצת קשה לנו להסביר, מספיק פשוט לשמוע ולהבין. מה לעשות, כנראה שבאמת יש נוסחה כזו לשירים מצליחים, ובשלושת השירים האלו השתמשו באותה נוסחה.

 

אולי נדבר & Like I’m Gonna Lose You

נסיים את הרשימה כשנציין קצת גם מהזירה המקומית, הרי גם אצלנו לא חסרים שירים שמזכירים שירים אחרים. זוכרים שבסוף 2017 נדב גדג׳ הוציא את השיר ״אולי נדבר״ שמיד הפך ללהיט? זוכרים איזה תגובות הביא איתו השיר? כן כן, בדיוק. גם אנחנו וגם עוד אלפי אנשים ששמעו את השיר ברגע שיצא, לא יכלו להתעלם מהדמיון (האפילו מוגזם יש לומר) בין השיר של גדג׳ לבין השיר “Like I’m Gonna Lose You” של מייגן טריינור. הקצב של השיר, הפזמון, הקול - הכל, פשוט אי אפשר שלא לשים לב לדימיון.

 

 

תגובות